نصب بازی کنسول
رپورتاژ

نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها

نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها

امروزه ویپ مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است. ویپ نیز شرایطی برای نگهداری دارد که برای افزایش عمر دستگاه باید این شرایط را رعایت کرد و قبل از خرید ویپ حتما در مورد شرایط نگهداری اطلاعاتی کسب کنیم.

مایع درون ویپ که جویس ویپ نام دارد یکی از اجزای مهم دستگاه ویپ میباشد و مراقب از آن امری ضروری است.اگر شما هم میخواهید این شرایط را بدانید تا تجربه ویپینگ خود را لذت بخش تر کنید با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها
نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها

عوامل مخرب جویس ویپ

جویس ویپ مایعی است که درون دستگاه ویپ قرار میگیرد و تبدیل به بخار میشودو جویس ویپ در انواع مختلفی تولید میشود، طعم های متفاوت و درصد نیکوتین های مختلف که باید در هنگام خرید جویس ویپ به این نکات توجه کنید تا جویس ویپ مورد پسند و مناسب خود را تهیه کنید.

نگهداری از جویس ویپ بسیار مهم است، ممکن است بعد از مدت طولانی تفاوتی در طعم جویس ویپ احساس کنید یا تغییری در نیکوتین جویس ویپ رخ دهد. بنابراین با رعایت شرایط نگهداری از جویس ویپ ها عمر جویس ویپ های خود را افزایش دهید.

نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها
نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها

حال به بررسی این شرایط میپردازیم:

نور و گرما

اگر جویس ویپ برای طولانی مدت در مقابل نور خورشید قرار گیرد و یا در جایی گرم باشد، رنگ جویس تغییر میکند و تیره تر میشودو همچنین طعم حویس نیز تغییر میکند. اشعه uv خورشید و گرما باعث رخ دادن واکنش های شیمیایی درو جویس ویپ شده و این واکنش های شیمیایی تاثیر بسیار زیادی در تغییر رنگ و طعم جویس ویپ دارد. همچنین نور و گرما بر روی غلظت مایع جویس نیز تاثی میگذارد و باعث کاهش غلظت جویس میشود.

کاهش غلظت جویس ویپ شاید بنظر مهم نباشد اما بعد از مدتی میبینید که نگام ویپینگ، مایع جویس به داخل دهانتان پرتاب میشود. بنابراین هنگامی که از دستگاه ویپ استفاده نمیکنید، درب آن را کاملا ببندید تا در تماس با اکسیژن قرار نگیرد و نریزد.

اکسیژن

تاثیراتی که اکسیژن روی مایع ویپ میگذارد همانند تاثیرات نور و گرما میباشد. اگر درب دستگاه ویپ را کامل نبندید و باعث شوید که مایع ویپ در معرض اکسیژن قرار گیرد و تغییراتی در ترکیب شیمیایی مایع ایجاد شود. همچنین تماس با اکسیژن باعث میشود طعم چویس شدید تر شود و به مرور شدیدتر هم میشود. اما اگر درب دستگاه را ببندید تا مدت ها طعم جویس ثابت باقی میماند و تغییری نمیکند.

وقی اکسیژن وارد مایع ویپ شود تبدیل به ماده شیمیایی دیگری میشود و روی قدرت نیکوتین تاثیر میگذارد و قدرت نیکوتین را کاهش میدهد. به این عمل، اکسید شدن میگویند.

 بنابراین کامل بستن درب دستگاه بسیار مهم و قابل توجه میباشد.

نگهداری از جویس ویپ در کوتاه مدت

 نکوتین ماده ای سمی و مضر است و داخل جویس ویپ نیز وجود دارد، بنابراین باید از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور باشد.

جویس ویپ ها را در مکانی خنک و به دور از نور خورشید قرار دهید.

بهتر است که جویس وی ها را در همان بطی اصلی خود نگهداری کنید. بطری جویس ویپ لیبلی دارد که از تابش نور خورشید چلوگیری میکند پس به این لیبل ها نیز دست نزنید. همچنین باز هم به این نکته توجه کنید که حتما بعد  از استفاده درب آن را کامل ببندید.

نگهداری از جویس ویپ در بلند مدت

اگر استفاده زیادی از دستگاه ویپ ندارید پس حتما باید جویس ویپ را در شرایطی  نگهداری کنید که در طولانی مدت سالم بماند و آسیب نبیند. برای نگهداری در طولانی مدت هم شرایطی مشابه شرایط نگهداری در کوتاه مدت دارد. در مکانی خنک و به دور از نور خورشید قرار دهید و حتما بعد از استفاده درب دستگاه را به طور کامل ببندید.

همچنین باید به علائمی که در جویس ویپ مشاهده میکنید، دقت کنید تا خراب بودن یا سالم بودن جویس ویپ را تشخیص دهید. رنگ و بو و همچنین غلظت جویس مواردی هستن که باید به آن ها توجه کنید.

نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها
نکاتی در مورد نگهداری از جویس ویپ ها

تشخیص آسیب دیدن جویس ویپ

روی بسته بندی تمام جویس ویپ ها تاریخ انقضای آن ها درج شده ولی در صورت پاک شدن تاریخ انقضای روی بسته بندی و همچنین در شرایطی که بعد از مدت طولانی قصد دارید از جویس ویپ استفاده کنید باید به مواردی توجه کنید. اگر نیکوتین جویس ویپ تغییر کرده بود، غلظت جویس ویپ کمتر شده بود، رنگ و بوی آن عوض شده بود و یا بخار کمتری در هنگام ویپینگ تولید شده بود، نشانگر منقضی شدن جویس ویپ میباشد. استفاده از جویس ویپی که منقضی شده بسیار خطرناک است پس این موارد را حتما جدی بگیرید.

محل مناسب برای نگهداری از جویس ویپ

برای نگهدرای درست از جویس ویپ انتخاب مکان مناسب بسیار مهم میباشد. مکانی خنک و تاریک گزینه مناسبی است. برای مثال میتوانید داخل کابینت نگهداری کنید و مطمئن شوید که درب آن کاملا بسته میباشد.

بعضی افراد نیز جویس ویپ ها را داخل یخچال یا فریزر نگهداری میکنند. نگهداری از جویس ویپ کمی سخت است زیرا باید قبل از مصرف آن را در محیط قرار دهید تا به دمای معمول برسد.

اگر هنگام ویپینگ، تغییری در جویس ویپ حس کردید از مصرف آن خودداری کنید.

سخن پایانی

از آنجایی که جویس ویپ های تقلبی در بازار وجود دارد، تهیه جویس ویپ اصل برای افرادی که از دستگاه ویپ استفاده میکنند بسیار مهم بوده و به دنبال سایتی مطمئن برای تهیه جویس ویپ هستند. همچنین در هنگام خرید این محصول باید به مقدار نیکوتین موجود در جویس ویپ توجه کنید. به افرادی که نیکوتین زیادی نیاز دارند، توصیه میشود که اقدام به خرید سالت نیکوتین از سایت جویس لند بکنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا