بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

اکران فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر در سینما

اکران فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر در سینما : به نظر می رسد که زک اسنایدر و جیمز گان به توافقی دست یافته اند تا لیگ عدالت زک اسنایدر را به سینما بیاورند و به طرفداران این فرصت را می دهد که یک بار دیگر سوپرمن هنری کویل را ببینند. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

طرفداران DC مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به فیلم آینده سوپرمن با بازی دیوید کورن سوت بودند که قرار است در سال 2025 دنیای سینمایی جدید DC را آغاز کند. با این حال، به نظر می رسد زک اسنایدر از تحولات DCEU دلسرد نشده است و تمرکز خود را بر روی آوردن بازی Zack Snyder’s Justice League دارد. صفحه نمایش بزرگ خود کارگردان این خبر را در پلتفرم اجتماعی Vero به اشتراک گذاشت و به اعلام تاریخ انتشار اشاره کرد.

اکران فیلم Zack Snyder’s Justice League در سینما

در حالی که سر و صداهای پیرامون این خبر قابل توجه بوده است، اکران فیلم مشروط به شرکت برادران وارنر است. تایید شده است و تا کنون هیچ پاسخ رسمی دریافت نشده است. با حضور جیمز گان در راس DCU، تصمیم برای اکران این حماسه 4 ساعته در سینماها در نهایت با او است. با توجه به رابطه بین گان و اسنایدر، به احتمال زیاد بحث هایی در پشت صحنه در حال انجام است.

زک اسنایدر که در ابتدا برای اکران در سال 2017 برنامه ریزی شده بود، مجبور شد به دلیل یک تراژدی شخصی از پروژه لیگ عدالت کناره گیری کند که منجر به جاس ویدون شد. نسخه ویدون از این فیلم به دلیل انحراف از ماهیت دنیای دی سی با انتقاداتی مواجه شد. اکنون اسنایدر بازگشته است تا قسمتی 4 ساعته از فیلم را که با نام Zack Snyder’s Justice League شناخته می شود، در HBO Max ارائه دهد و تجربه تماشایی عالی را ارائه دهد. با این حال، زمان اکران فیلم در رابطه با دنیای سینمایی جدید دی سی، سوالاتی را در مورد ارتباط آن ایجاد می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام