بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

بازی XDefiant با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است

بازی XDefiant با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است : با توجه به تریلرها و پیش نمایش های منتشر شده قبل از عرضه XDefiant، بسیاری انتظار نداشتند که نقدها و امتیازات بالایی برای این شوتر چند نفره رایگان از یوبی سافت داشته باشد. با این حال، پس از انتشار در ماه مه، XDefiant نمره متوسط ​​دریافت کرد. با وجود این، بازی شروع موفقی در جذب بازیکن نشان داده است. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

مدیرعامل یوبی‌سافت، ایو گیمو، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی این شرکت تأیید کرد که XDefiant از زمان عرضه‌اش تاکنون از بیش از ۱۱ میلیون بازیکن منحصربه‌فرد در تمامی پلتفرم‌ها استقبال کرده است. گزارش های اولیه حاکی از آن است که این تیرانداز در هفته اول بیش از هشت میلیون بازیکن جذب کرده است. هنگامی که در مورد آرزوهای یوبی سافت برای XDefiant سؤال شد، Guillemo بر اهمیت گوش دادن به بازخورد بازیکنان برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد آینده بازی تأکید کرد، زیرا موفقیت بلندمدت محصولات خدمات محور به این بستگی دارد. او اذعان کرد که در حالی که هنوز کارهای زیادی برای انجام XDefiant وجود دارد، این بازی توانسته است بیش از 11 میلیون بازیکن را در مدت زمان کوتاهی از انتشار خود جذب کند. Guillemo همچنین اشاره کرد که انتظار می رود با تلاش تیم توسعه برای ارائه فصل اول با محتوای بیشتر، تعداد بازیکنان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

در رابطه با برنامه های سازنده برای آینده XDefiant، مدیر عامل یوبی سافت اظهار داشت که این بازی هنوز راه درازی در پیش دارد و سازندگان متعهد هستند که به نظرات جامعه گوش دهند تا تجربه بازی را افزایش دهند. او XDefiant را یک رقابت الکترونیکی جدی توصیف کرد که به طور مداوم با تجربیات جدید و بهینه سازی های گیم پلی به روز می شود. Guillemo برای آینده بازی ابراز هیجان کرد و بر اهمیت ارتباط قوی تیم سازنده با بازیکنان تاکید کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام