بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

سرویس Xbox Live برای کاربران از دسترس خارج شد

سرویس Xbox Live برای کاربران از دسترس خارج شد : مایکروسافت اعلام کرد که مشکلات فنی ایکس باکس لایو را برای نزدیک به هفت ساعت حل کرده است. حساب پشتیبانی ایکس باکس در ساعت 8:49 بعد از ظهر در Xbox پشتیبانی می‌کند: «کاربران دیگر نباید برای ورود به ایکس‌باکس لایو و سرویس‌ها با مشکل مواجه شوند». ET. “از شکیبایی شما متشکرم، بازی ادامه دارد!” در ادامه با فناورانه همراه باشید …

ایکس‌باکس لایو، شبکه بازی‌های چندنفره و رسانه‌های دیجیتال مایکروسافت، روز سه‌شنبه دچار قطعی بزرگی شد زیرا هزاران کاربر مشکلات دسترسی به آن را گزارش کردند.

مشکلات گزارش شده توسط کاربر در مورد Xbox Live حدود ساعت 2:15 بعد از ظهر شروع به افزایش کرد. طبق گزارش سایت نظارتی Downdetector، سه شنبه ET. تا ساعت 2:25 بعدازظهر، بیش از 23000 گزارش قطعی در سایت ثبت شده بود که بیش از سه چهارم آنها نشان می داد که آنها هنگام ورود با مشکل مواجه هستند. برخی از کاربران Xbox Live گزارش دادند که پیام خطایی را مشاهده کرده اند که می گوید سرویس تحت “تعمیرات برنامه ریزی شده” قرار دارد. ”

سایر سرویس‌های مایکروسافت از جمله Minecraft و Microsoft Store نیز سطح بالایی از گزارش‌های خطای کاربر در Downdetector داشتند.

حساب رسمی پشتیبانی Xbox در X در ساعت 2:55 بعد از ظهر ارسال شد. ET، “ما آگاه هستیم که برخی از کاربران از Xbox Live قطع شده اند. ما در حال بررسی هستیم!» این پیام کاربران را به صفحه وضعیت Xbox هدایت کرد – که در نهایت به‌روزرسانی شد تا بگوید یک قطعی عمده در سرویس «حساب و نمایه» در ساعت 2:07 بعد از ظهر گزارش شده است. ET. در پیامی که در صفحه وضعیت Xbox آمده است، آمده است: «شما ممکن است نتوانید به نمایه Xbox خود وارد شوید، ممکن است هنگام ورود به سیستم قطع شده باشید یا مشکلات مرتبط دیگری داشته باشید. «ویژگی‌هایی که مانند اکثر بازی‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی نیاز به ورود به سیستم دارند، در دسترس نخواهند بود.»

مایکروسافت از کاربران می‌خواهد که یک حساب Xbox Live (که راه‌اندازی آن رایگان است) برای بازی آنلاین و دسترسی به تجربیات دیگر در کنسول Xbox، رایانه شخصی ویندوز و برنامه‌های تلفن همراه Xbox داشته باشند.

اخبار جدید از وضعیت سرویس Xbox Live را در فناورانه دنبال کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام