بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
آموزش های کریپتوکارنسی

ایردراپ تلگرامی Wormfare

ایردراپ تلگرامی Wormfare :تا به حال فکر کرده اید که آیا کرم ها باسن دارند؟ به Wormfare Slap خوش آمدید، عجیب‌ترین بازی که تا به حال به اینترنت راه یافته است! این بازی کلیکر مادربزرگ شما نیست که در آن روی هیچ کلیک نکنید. ساده است: به ته کرم سیلی بزنید، هلو درو کنید، و نپرسید چرا. هر چه بیشتر سیلی بزنی، ثروتمندتر می شوی.” با فناورانه همراه باشید …

معرفی ایردراپ ورم فیر اسلپ

ایردراپ تلگرامی Wormfare در بین بازی های Tap-To-Earn به دلیل گرافیک باکیفیت و حس شوخ طبعی منحصر به فردش متمایز است. بازیکنان وظیفه دارند روی کرم ها ضربه بزنند تا سکه های بازی را به شکل هلو جمع کنند. این بازی اعتبار پیدا کرده است و حتی توکن رسمی خود، WOFR را معرفی کرده است که برای خرید در وب سایت رسمی با استفاده از Tether (USDT) در شبکه Polygon در دسترس است.

به ایردراپ تلگرامی memefi هم سر بزنید و 5000 سکه رایگان دریافت کنید

تمام موارد فوق توضیحات رسمی بازی است که از تیم توسعه دهنده ارائه شده است.
آیا بازی به آن عمل می کند؟ خوب، بازاریابی و هنر واقعا هوشمندانه هستند و من فکر می کنم آنها شایسته تحسین هستند. بازی به خودی خود بسیار سرگرم کننده است و واقعاً عجیب است ! و بدیهی است که بازی رایگان است.

⭐️🔥👈👈عضو شو و همین حالا 5000 ارز Wormfare بدست بیار !!!! 👉👉🔥⭐️

آموزش ماین Wormfare

بازی از دو جزء اصلی تشکیل شده است: Boost و Earn.

در قسمت Earn این امکان را دارید که با انجام ماموریت ها و کارهایی مانند عضویت در شبکه های اجتماعی یا ریتوییت، جوایزی کسب کنید. علاوه بر این، می توانید از این بخش برای معرفی دوستان خود به بازی یا خرید توکن های WOFR استفاده کنید.

از طرف دیگر، بخش Boost به شما اجازه می دهد تا تجربه بازی خود را ارتقا دهید. در اینجا می توانید گزینه هایی را خریداری کنید که توانایی های شما را تقویت کرده و سرعت دریافت سکه های بازی را افزایش می دهد.

در بخش Boost دو گزینه خاص وجود دارد: Recharge Slaps و Floppy Fish. این گزینه ها سه بار در روز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. با فعال کردن Recharge Slaps، نوار انرژی شما که از صفر شروع می‌شود، دوباره پر می‌شود و به شما امکان می‌دهد به کلیک کردن ادامه دهید.

هنگامی که گزینه Floppy Fish را فعال می کنید، باید به صفحه اصلی بازی بروید و منتظر بمانید تا نماد ماهی ظاهر شود. با کلیک بر روی این نماد، حالت چند برابری فعال می شود و شما را قادر می سازد با هر کلیک چندین سکه به دست آورید.

علاوه بر این، بازی دارای یک ربات کلیک کننده به نام At Your Service است که در قسمت Boost قابل فعال سازی است. با این حال، برای فعال شدن به 3000000 سکه نیاز دارد. وقتی برای اولین بار این مقدار سکه را جمع کردید، حتما این گزینه را فعال کنید.

سه گزینه اصلی Boost در بازی عبارتند از:

1. کرم دست: نوار انرژی را 500+ سکه افزایش می دهد.
2. سطل یخ: سرعت پر شدن نوار انرژی را افزایش می دهد.
3. MultiSlap: میزان سکه های دریافتی در هر کلیک را افزایش می دهد، با هر ارتقاء 1+ به کل اضافه می شود.

جهت دریافت جدید ترین ایردراپ ها میتونید در کانال تلگرامی فناورانه جوین شید و از جدید ترین اخبار ایردراپ ها و جوایز و نحوه نقد کردنشون باخبر شید:

لینک کانال تلگرام : https://T.me/fanavaraneh_com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام