بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
نقد و بررسی انیمه و انیمیشن

معرفی انیمه Wistoria: Wand And Sword

معرفی انیمه Wistoria: Wand And Sword : سال 2024 قرار است سال بزرگی برای انیمه های محبوبی باشد که برمی گردند، در حالی که امسال نیز شاهد عرضه چند انیمه اقتباسی جدید در صحنه خواهیم بود. تا به حال، طرفداران انیمه شاهد بوده اند که انیمه هایی مانند Bucchigiri و Solo Leveling طوفان جهان را گرفته اند و تابستان امسال به دنبال معرفی دنیای جدیدی از جادو و رمز و راز به رسانه انیمه هستند. Wistoria: Wand And Sword اولین بار در سال 2020 وارد صحنه مانگا شد و تابستان امسال، اقتباس انیمه داستان ویل سرفوری را روایت می کند. با فناورانه همراه باشید …

معرفی انیمه ویستوریا: عصا و شمشیر

اگر این اولین باری است که نام Wistoria: Wand And Sword را می شنوید، این مجموعه برای اولین بار در سال 2020 به عنوان یک مانگا توسط سازندگان Fujino Omori و Toshi Aoi عرضه شد. پیش‌فرض این داستان تا حدودی شبیه فیلم‌هایی مانند Black Clover و Mashle: Magic And Muscles است، زیرا قهرمان داستان علی‌رغم اینکه هیچ توانایی جادویی از خود ندارند، قصد دارد در دنیای جادو برتری کند. اگر نام Fujino Omori آشنا به نظر می رسد، ممکن است شما از طرفداران Is It Rong to Pick Up Girls in a Dungeon باشید، زیرا mangaka مسئول ایجاد آن فرنچایز محبوب بود.

نویسنده ویستوریا، فوجینو اوموری، هیجان خود را برای تایید انیمه به اشتراک گذاشت، “یک انیمه تصمیم گرفته شده است! مانند یک طلسم جادویی است. بدن من مانند شعله داغ است، و قلبم مانند صدای باد می تپد. کلمات، من هیجان زده هستم کارگردان یوشیوارا یکی از انیماتورهایی بود که در نگاه اول عاشق او شدم و من او را دنبال کردم خیلی هیجان زده بودم نمی توانستم دست از لرزش بردارم.

توضیحات رسمی برای Wistoria: Wand And Sword چنین است: “یک سریال فانتزی جدید و جادویی سیاهچال-ماجرایی از نویسنده کتاب آیا برداشتن دختران در سیاهچال اشتباه است؟! برای تحقق وعده ای که به دوست دوران کودکی خود داده بود، ویل سرفورت با هدف رسیدن به اوج دنیای جادویی وارد Regarden Magic Academy می شود پتانسیل؟”

تاریخ انتشار انیمه Wistoria Wand and Sword

انتظار برای طرفداران مانگا Wistoria: Wand and Sword به پایان رسیده است. این انیمه اقتباسی مورد انتظار قرار است در جولای 2024 اکران شود و داستان ویل و مسیر غیرمتعارف او را به جادوی زندگی روی پرده نمایش دهد. بنابراین، اگر مشتاق هستید ببینید که چگونه این قهرمان کم جادو اما مصمم در دنیایی که عصا بر آن تسلط دارند عبور می کند.

داستان انیمه ویستوریا: عصا و شمشیر

در دنیای ویستوریا، جادو حاکم است. در آکادمی جادویی Regarden، جادوگران مشتاق مهارت های خود را تقویت می کنند و رویای تبدیل شدن به Magia Vanders را در سر می پرورانند. اما ویل، یک مرد جوان مصمم، از میان جمعیت متمایز است. با وجود تمایل تزلزل ناپذیر او برای پیوستن به صفوف آنها، او دارای یک راز عجیب و غریب است – او نمی تواند یک طلسم را انجام دهد. ویل که از فقدان جادوش دلسرد نشده، راهی چالش برانگیز را آغاز می کند. آیا او می تواند سرنوشت خود را در دنیایی که با طلسم ها وسواس دارد رقم بزند، یا رویکرد غیر متعارف او به جادو او را به طور کامل به مسیری پیش بینی نشده سوق خواهد داد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام