بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

انیمه Wind Breaker رسما برای فصل 2 تایید شد

انیمه Wind Breaker رسما برای فصل 2 تایید شد : یکی از محبوب ترین انیمه های بهار 2024، Wind Breaker، به تازگی تایید شده است که قسمت دوم آن را به زودی دریافت خواهد کرد. این سریال موفق توانست مخاطبان را جذب کند و بسیار بهتر از حد انتظار عمل کرد، بنابراین دنباله آن بسیار شایسته است. اگرچه انیمه‌های بزه‌کاری در گذشته بسیار بزرگ بودند، این ژانر در سال‌های اخیر با وجود چند سریال بزرگ مانند انتقام‌جویان توکیو، کمی کاهش یافته است. با توجه به این موضوع، بازگشت Wind Breaker به ژانر کلاسیک فوق العاده شاداب کننده است. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

زمان ساخت فصل دوم انیمه Wind Breaker

طبق بیانیه مطبوعاتی Crunchyroll و حساب رسمی X/Twitter این سریال، Wind Breaker فصل 2 را پس از پایان یافتن دریافت می کند.

اگرچه هیچ تیزر تریلر همراه با این اعلام وجود نداشت، اما تایید شد که فصل دوم Wind Breaker در سال 2025 منتشر خواهد شد. اطلاعات بیشتر در زمان مناسب منتشر خواهد شد، اما با توجه به عالی بودن فصل اول این خبر هیجان انگیز است.

این سریال متخلف یکی از موردانتظارترین سریال های انیمه این فصل بود که پخش 3 ماهه آن بسیار موفق بود. چیز زیادی در مورد فصل آینده مشخص نیست، اما این واقعیت که سال آینده پخش می شود به این معنی است که فصل 2 Wind Breaker احتمالاً حدود 12 یا 13 قسمت خواهد بود. با توجه به این واقعیت که استودیوی پشت سر این مجموعه، Cloverworks، معمولاً یک فصل با خانواده Spy X، Horimiya و The Promised Neverland که بارزترین نمونه‌ها هستند، معتبرتر می‌شود.

تا اینجای کار، فصل در معرفی بازیگران اصلی و قدرت آنها و همچنین مسئولیت ها و پویایی Furin High خوب عمل کرده است. قوس بعدی شاهد نبرد آنها با یک گروه مجرم جدید به نام KEEL خواهد بود و ممکن است حتی از شیشیتورن هم بی رحم تر باشند. پایان فصل به طور مختصر این گروه را معرفی کرد، بنابراین به نظر می رسد کمیته تولید مانگا را تا حد امکان وفادارانه تطبیق می دهد، که در حال حاضر یک نشانه عالی برای فصل بعد است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام