بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار تکنولوژی

واتساپ به زودی قابلیت پاسخ تصویری را ارائه خواهد کرد

واتساپ به زودی قابلیت پاسخ تصویری را ارائه خواهد کرد : در دنیای دیجیتال امروزی، ابزارهای ارتباطی بهتر می شوند و راه های بیشتری برای اتصال ارائه می دهند. واتس اپ، یک برنامه پیام رسانی برتر، اکنون به کاربران امکان ارسال پیام های ویدیویی را می دهد. این ویژگی مانند ارسال یادداشت صوتی است اما به صورت ویدئویی و می تواند تا یک دقیقه دوام بیاورد. علیرغم اینکه تقریباً یک سال است که در دسترس است، بسیاری از کاربران از آن اطلاعی ندارند یا زیاد از آن استفاده نکرده اند. واتس اپ اکنون به دنبال استفاده بیشتر افراد از پیام های ویدیویی است. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

تاریخچه مختصری از پیام های ویدیویی واتساپ

واتس‌اپ پیام‌های ویدیویی را در جولای ۲۰۲۳ راه‌اندازی کرد. در ابتدا، کاربران با استفاده از همین دکمه برای پیام‌های صوتی پیام‌های ویدیویی ارسال می‌کردند که باعث سردرگمی شد. برای رفع این مشکل، واتس اپ رابط کاربری را تغییر داد. اکنون یک دکمه جداگانه برای پیام های ویدیویی وجود دارد. کاربران برای ارسال پیام های ویدیویی، دکمه دوربین شکل کنار نوار متن را فشار داده و نگه می دارند. این تغییر استفاده از این ویژگی را آسان‌تر کرده است.

پاسخ های سریع آن را آسان تر می کند

به گفته WaBetaInfo، واتس اپ با یک دکمه جدید پاسخ سریع پیام های ویدیویی را حتی بهتر می کند. این ویژگی در آخرین نسخه بتای اندروید (2.24.14.5) قرار دارد. این به کاربران امکان می دهد در صورت دریافت پیام ویدیویی به سرعت پاسخ دهند. این کار پاسخگویی با محتوای ویدیویی را به آسانی ارسال پیام متنی یا صوتی می کند.

واتساپ به زودی قابلیت پاسخ تصویری را ارائه خواهد کرد

تاثیر پاسخ های سریع

دکمه پاسخ سریع برای پیام های ویدیویی یک حرکت هوشمندانه توسط WhatsApp برای افزایش تعامل کاربران است. با آسان‌تر کردن پاسخ دادن از طریق ویدیو، واتس‌اپ می‌خواهد مکالمات را زنده‌تر کند. پیام‌های ویدیویی حسی شخصی می‌افزایند که پیام‌های نوشتاری یا صوتی نمی‌توانند با آن مطابقت داشته باشند. آنها حالات چهره، لحن و زمینه را بهتر نشان می دهند.

پاسخ های سریع می تواند مکالمات را سرگرم کننده تر و تعاملی تر کند. این برای کاربرانی که قبلاً از ارسال پیام های ویدیویی در برنامه های دیگر مانند تلگرام لذت می برند بسیار عالی است. واتس اپ امیدوار است بتواند این کاربران را حفظ کند و آنها را به استفاده بیشتر از ویژگی های آن وادار کند.

بنابراین، پیام‌های ویدیویی واتس‌اپ و دکمه جدید پاسخ سریع نشان‌دهنده تعهد این برنامه به ارتباط بهتر است. واتس اپ با آسان کردن ارسال و پاسخ با محتوای ویدیویی، کاربران را تشویق می کند تا این قالب جذاب را امتحان کنند. پیام‌های ویدیویی چه به‌روزرسانی سریع را به اشتراک بگذارید، چه ابراز احساسات یا ثبت یک لحظه، لایه جدیدی به مکالمات اضافه می‌کند. با شروع استفاده بیشتر از این ویژگی، نحوه اتصال ما در واتس اپ تغییر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام