بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

قابلیت ضبط بازی های ویدیویی به استیم اضافه شد

قابلیت ضبط بازی های ویدیویی به استیم اضافه شد : شرکت Valve به طور رسمی از معرفی ویژگی جدید فیلمبرداری برای بازی های استیم، مجهز به قابلیت های گسترده خبر داد. این قابلیت مورد انتظار که با نام Steam Game Recording شناخته می شود، به صورت نسخه بتا در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این افزوده، کاربران Steam اکنون می توانند ویدیوهای گیم پلی را ضبط و شخصی سازی کنند و همچنین آنها را با دوستان خود در استیم به اشتراک بگذارند. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

ویژگی ضبط بازی طیف وسیعی از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن امکان ضبط در دو حالت مجزا است. حالت اول، ضبط پس‌زمینه، امکان ضبط مداوم تمام فعالیت‌های گیم‌پلی در استیم را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، حالت دوم، On Demand Recording، فعال سازی دستی را بر اساس نیازهای خاص پخش کننده امکان پذیر می کند.

ویدیوها و کلیپ های ضبط شده مجهز به نشانگرهای جدول زمانی هستند که به کاربران امکان می دهد رویدادهای مهم درون بازی را برجسته کنند. در حالی که برخی از بازی‌ها دارای رویدادهای اختصاصی هستند که در جدول زمانی مشخص شده‌اند، مانند تکمیل مرحله یا کسب یک دستاورد، برخی دیگر ممکن است رویدادهای معمول بیشتری را به نمایش بگذارند.

برای بهبود بیشتر ویدیوهای ضبط شده، کاربران این آزادی را دارند که برای لحظات خاصی در جدول زمانی ویدیو، یادآوری اضافه کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند شامل توضیحاتی باشند که یک ماموریت یا مکان خاص را نشان می دهد. جالب است که Valve همچنین تایید کرده است که قابلیت ضبط بازی با کنسول دستی Steam Deck سازگار خواهد بود.

به طور کلی، اضافه شدن قابلیت ضبط بازی Steam سطح جدیدی از تطبیق پذیری و شخصی سازی را برای تجربه بازی در استیم به ارمغان می آورد. کاربران اکنون می توانند بدون دردسر خاطره انگیزترین لحظات گیم پلی خود را با دوستان خود ثبت کرده و به اشتراک بگذارند و جامعه ای پر جنب و جوش از علاقه مندان به بازی ایجاد کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام