بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

33 کارمند یوبی سافت تورنتو اخراج شدند

33 کارمند یوبی سافت تورنتو اخراج شدند : طاعون اخراج‌هایی که از آغاز سال 2023 گریبانگیر صنعت بازی‌های ویدیویی شده بود، امروز نیز ادامه یافت، زیرا یوبی‌سافت تأیید کرد که 33 کارمند در استودیوی تورنتو خود رها شده‌اند. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

اخراج 33 کارمند یوبی سافت تورنتو

یکی از نمایندگان این شرکت در بیانیه ای که در اختیار PC Gamer قرار داده است، گفت: «یوبی سافت تورنتو تصمیم گرفته است که یک همسویی مجدد هدفمند انجام دهد تا مطمئن شود که می تواند نقشه راه بلندپروازانه خود را انجام دهد. متأسفانه، این روی نقش 33 عضو تیمی که یوبی‌سافت را ترک خواهند کرد، تأثیر می‌گذارد. ما متعهد هستیم که از آنها پشتیبانی جامعی، از جمله کمک‌های شغلی و انفصال، برای کمک به این انتقال ارائه کنیم.»

تعقیب “رشد” یا جاه طلبی های آینده بدبختی بدی است که به توجیهی رایج برای بیکار کردن افراد تبدیل شده است. Take-Two Interactive، ناشر Grand Theft Auto، آن را به‌عنوان «عقلانی‌سازی خط لوله خود» در آوریل توصیف کرد، در حالی که فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس در ماه مارس، «عدم رشد» در سطح صنعت را عامل کاهش نیروی کارش دانست.

در ماه می، اسکوئر انیکس قصد خود را برای «پیگیری تهاجمی» توسعه بازی‌های چند پلتفرمی با تمرکز بیشتر بر بازار رایانه‌های شخصی اعلام کرد، استراتژی که همچنین اخراج‌ها را ضروری می‌کرد. ماه بعد، Embracer Group از یک سیاست هوش مصنوعی «انسان محور» رونمایی کرد که گفت کارمندان خود را «قدرتمند» می‌کند، تنها سه روز پس از بسته شدن کامل استودیوی Dark Pieces Interactive.

البته، هیچ‌کدام از این کاهش‌ها مربوط به افراد و بازی‌ها نیست، بلکه در مورد اطمینان از افزایش سریع تعداد یک صفحه برای راضی نگه داشتن سرمایه‌گذاران است. این اعداد واقعاً در سال‌های آغازین همه‌گیری کووید-19، زمانی که همه ما در خانه گیر کرده بودیم و بازی‌های بیشتری از همیشه انجام می‌دادیم، خیلی سریع افزایش یافت.

اما با توجه به این محدودیت‌ها که اکنون مربوط به گذشته است، این گسترش سریع کند شده است، و مدیرانی که ابتدا وارد بازاری داغ شده‌اند که انگار قرار است تا ابد ادامه داشته باشد (و اجازه دهید واضح بگوییم، چه کسی باید بهتر می‌دانست، این به معنای واقعی کلمه کار آنهاست) اکنون باید عواقب بعدی را در نظر بگیرند – که طبیعتاً دیگران باید هزینه آن را بپردازند.

اخراج کارکنان یوبی‌سافت تورنتو به‌ویژه با توجه به این واقعیت که این استودیو اخیراً روی نسخه‌ی بازسازی‌شده Prince of Persia: The Sands of Time کار می‌کند، شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد، که در کنار بازسازی ظاهراً مشکل‌ساز Splinter Cell کار می‌کند. با توجه به آن، ممکن است فکر کنید یوبی‌سافت تورنتو به افراد بیشتری نیاز دارد، نه کمتر، اما یوبی‌سافت گفت که اخراج‌ها بر هیچ‌یک از کارهای جاری تأثیری نخواهد گذاشت: «برنامه ما بدون تغییر باقی می‌ماند و تیم‌های ما در تلاش هستند تا بازسازی Splinter Cell و پروژه‌های دیگر را ارائه کنند. استودیو.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام