بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار کریپتو کارنسی

همکاری TON با HashKey برای بهبود دسترسی به کیف پول تلگرام

همکاری TON با HashKey برای بهبود دسترسی به کیف پول تلگرام : بنیاد TON با Hashekey برای پشتیبانی از “شبکه باز” و “افزایش دسترسی” به Fiat On و Ramps برای کاربران Telegram Wallet در منطقه آسیا و اقیانوسیه همکاری کرده است. با فناورانه همراه شوید.

در یک اطلاعیه ، بنیاد تن و هاشکی گفت که آنها به عنوان بخشی از تعهد مشترک خود برای ادغام Cryptocurrency و فناوری blockchain در Daily IFE ، با هم همکاری خواهند کرد تا دسترسی به اکوسیستم Ton و تجربه کاربر را بهبود بخشند.

لیویو ونگ ، COO از Hashkey در بیانیه مطبوعاتی گفت: “با ساده تر کردن تجربه سطح شیب دار FIAT ، ما هدف ما این است که Cryptocurrency را به یک بخش یکپارچه از زندگی روزمره تبدیل کنیم ، دسترسی و نوآوری را در داخل اکوسیستم تن به جلو سوق دهیم.”

استیو یون ، رئیس بنیاد تن گفت: “به رهبری تیم های محلی که قبلاً به ویروسی دست می یابند ، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در نسل جدیدی از سازندگان مینی برنامه بر روی تن استفاده کنیم.”

تمرکز روی بازار هنگ کنگ است

این مشارکت در ابتدا به بازار هنگ کنگ ، بنیاد تن و هاشکی گفت که آنها به پیروی از کلیه قوانین و مقررات منطقه ای اختصاص یافته اند.

در این نسخه ، بنگاهها افزودند که موفقیت در این بازار اولیه مرحله ای را برای گسترش تلاشهای مشترک خود به سایر بازارها ، با هماهنگی مشترک خود در ارتقاء خدمات مالی در دسترس و غیرمتمرکز تنظیم می کند.

“مقررات رمزنگاری هنگ کنگ ممکن است جذابیت جهانی را محدود کند”
در ادامه خبر : همکاری TON با HashKey برای بهبود دسترسی به کیف پول تلگرام ، همانطور که قبلاً گزارش شد ، Hashkey COO Livio Weng همچنین سؤالاتی در مورد مقررات اخیر هنگ کنگ در مورد تجارت رمزنگاری مطرح کرده است و ابراز نگرانی می کند که ممکن است مانع دسترسی مشتریان بین المللی شود.

چارچوب نظارتی هنگ کنگ موظف شد که کلیه مبادلات رمزنگاری شده در داخل شهر باید درخواست های تصویب نظارتی را تا فوریه سال جاری ارسال کند. در پاسخ ، 24 شرکت ، از جمله بازیکنان برجسته مانند Bybit ، OKX و Crypto.com ، برای این مجوزها درخواست کردند. مبادلات رمزنگاری که نتوانستند درخواست های مجوز را ارائه دهند ، برای قطع خدمات تا ماه مه لازم است.

هاشکی در حال حاضر یکی از تنها دو مجوز اعطا شده برای مبادلات دارایی دیجیتال در هنگ کنگ را در اختیار دارد. بورس مجوز دیگر ، OSL ، اخیراً فروش تقریبا 30 ٪ از سهام خود را به BGX به پایان رسانده است. در حالی که جزئیات ناشناخته است ، منابع آشنا با این معامله بنا بر گزارش ها BGX را به عنوان یک گروه رمزنگاری بدون مجوز با روابط با چین توصیف کردند.

بنیاد تن گفت که همچنین در حال بررسی منابع از گروه هاشکی به عنوان یک راه حل مدیریت خزانه داری است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام