بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
آموزش های کریپتوکارنسی

ایردراپ تلگرامی تایم فارم (Time Farm)

ایردراپ تلگرامی تایم فارم (Time Farm) : همانطور که همیشه در مورد زمان و پول می گویند، زمان در واقع پول است. منظورم این است که برای به دست آوردن چیزی ارزشمند، باید برای من و در یک زمان خاص فضا ایجاد کنید. Time Farming در تلگرام یک فرصت عالی دیگر خواهد بود که چگونه افراد می توانند زمان خود را به پول تبدیل کنند، اما در اینجا به شکل یک پروژه جدید کریپتویی $SECOND است. با فناورانه همراه باشید …

تایم فارم در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، حدس می‌زنم که ارزش بیشتری داشته باشد. یکی دیگر از دلایل این است که تایم فارم توسط یک شرکت فناوری پشتیبانی می شود و مدیر عامل و بنیانگذار این پروژه برای همه مردم فاش شده است. این باعث می شود که کاربران بیشتر به آن اعتماد کنند.

طبق گفته Time Farm در تلگرام، کاربران در 10 روز اول با کسب دو برابر بیشتر توکن SECOND دلاری شروع به کار خواهند کرد. این زمان مناسبی برای سفر کاربران Jumpstart با پروژه و اکوسیستم Time Farm Crypto است. این بررسی که ما آماده کردیم، تمام جزئیات لازم برای دانستن و شروع را فاش می کند.

تایم فارم (Time Farm) چیست؟

Time Farm یک برنامه جدید ارز دیجیتال Airdrop است که در تلگرام میزبانی می‌شود تا اعضا به استخراج، کشاورزی و کسب درآمد بسیار بیشتری بپردازند.

آیا پروژه تایم فارم با توکن $SECOND قانونی است یا جعلی؟

تایم فارم یک پروژه کریپتو جدید است که در تلگرام میزبانی می‌شود و توسط Chrono.Tech پشتیبانی می‌شود، زیرا جستجوی توکن‌های $SECOND در اپلیکیشن مینی تلگرام تایم فارم بدون سرمایه‌گذاری است، شما باید بپیوندید و در آنچه که ارائه می‌کند مشارکت کنید. ممکن است Crypto کلاهبرداری به نظر نرسد، اما تا زمانی که توکن وعده داده شده راه اندازی و برای تجارت در دسترس نباشد، تنها در این صورت است که می توانیم زمان قانونی بودن مزرعه را روشن کنیم.

مدیر عامل و موسس TIME FARM کیست؟

مدیر عامل تایم فارم شخص دیگری جز سرگئی سرجینکو نیست. او یک کارآفرین و سرمایه گذار استرالیایی، بنیانگذار Chrono.Tech است که شرکتی است که پروژه Time Farm Airdrop را تامین می کند.

چگونه ایردراپ تلگرامی تایم فارم برای کسب دلار  کار می کند

ایردراپ تلگرامی تایم فارم در مورد این است که وقت خود را تلف نکنید و هر ثانیه را به حساب آورید. می‌توانید از این فرصت برای دریافت توکن پاداش در مینی اپ تلگرامی تایم فارم استفاده کنید، زیرا هر 3 تا 4 ساعت یک بار با سرعت معینی که بر اساس اندازه تیم شما محاسبه می‌شود، به صورت رایگان استخراج می‌کند.

استفاده از ربات Time Farm در تلگرام می تواند راهی برای تبدیل فعالیت های ساعتی و روزانه شما به پاداش باشد. با استفاده عاقلانه از زمان خود، می توانید ادعا کنید که جایزه ای به نام $SECOND توکن و فقط برای انجام کارهای ساده ارائه کرده است. اجازه دهید توجه شما را به نماد ارز جلب کنم، دلار به معنای دلار نیست، بلکه به معنای S است، زیرا این حروف الفبا است که نماد SECOND را شروع می کند.

تایم فارم به تازگی به 1 میلیون نقطه عطف رسیده است و نقشه راه را منتشر کرده است که به غیر از آن Tokenomics نامیده می شود که روند گام به گام راه اندازی است، شما باید اطلاعات بیشتری را در حساب رسمی تلگرام یا توییتر آنها بررسی کنید. بیایید اکنون وارد تایم فارم شویم و هر ثانیه را حساب کنیم.

آموزش ماین در تایم فارم (Time Farm)

⭐️🔥👈👈 دریافت 1000000 توکن رایگان ایردراپ Time Farm !!!! 👉👉🔥⭐️

پیوستن به تایم فارم بسیار آسان است، راهنمای آن در اینجا آمده است.

1. از آنجایی که تایم فارم یک برنامه کوتاه تلگرام است، برای انجام برخی از کارها به حساب تلگرام خود نیاز دارید که وارد حساب کاربری خود شوید و سایر حساب های اجتماعی خود را آماده کنید.

2. باید به ربات تایم فارم در تلگرام دسترسی داشته باشید و آن را باز کنید، دستور /Start را ارسال کنید تا ربات با اطلاعات مربوط به پروژه پاسخ دهد و برنامه Time Farm را راه اندازی کنید.

ایردراپ تلگرامی تایم فارم (Time Farm)

3. پس از باز کردن برنامه زمان مزرعه، باید 3 مرحله توضیح مختصری در مورد نحوه کار مزرعه زمان دریافت کنید. تا زمانی که به داشبورد خانه خود برسید، روی Next کلیک کنید.

4. اکنون باید با 30000 دلار SECOND Token شروع کنید، روی دکمه Start کلیک کنید تا استخراج فعال شود و 4 ساعت بعد دوباره بررسی کنید تا پاداش خود را دریافت کنید. در همین حال، به داشبورد Tasks دسترسی داشته باشید و تمام وظایف موجود را در آنجا تکمیل کنید، پاداش خود را مطالبه کنید و مقداری $SECOND Token به موجودی خود اضافه کنید.

برنامه ارجاع در مزرعه TIME برای کسب درآمد بیشتر

با استفاده از سرویس ارجاع ربات تایم فارم، می توانید با دعوت از اعضای جدید با پیوند ارجاع خود، بسیار سریعتر درآمد کسب کنید. شما می توانید 20٪ برای ارجاع مستقیم خود، 10٪ برای ارجاعات پایین و اضافی برای ارجاعات سطح پنجم خود کسب کنید. شما و کاربران دعوت شده‌تان پاداش‌هایی نیز دریافت می‌کنید، 15000 SECOND برای شما 30000 برای دوستتان.

چه زمانی توکن $SECOND در زمان راه اندازی مزرعه آغاز می شود؟

اطلاعات مربوط به زمان دقیق راه اندازی SECOND Token هنوز به پایان نرسیده است. تایم فارم ایردراپ نیز تاریخ پایانی ندارد تا زمانی که رسماً یکی از سازندگان آن را نداشته باشیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی و خروج، باید به صفحات Time Farm و Chrono.Tech X یا توییتر متصل بمانید. گزینه اتصال Wallet نیز تا اطلاع ثانوی هنوز در دسترس نیست.

در نتیجه، مرور زمان مزرعه ماینینگ بالاخره آمد، مطمئن شوید که از این پست استفاده کنید تا قبل از شرکت، فکر خوبی در مورد آن پروژه و پاداش SECOND دلاری داشته باشید. به یاد داشته باشید که وقت خود را عاقلانه صرف کنید زیرا هر ثانیه اهمیت دارد، بنابراین تا پایان زمان مزرعه از شانس خود برای کسب درآمد سریعتر و بیشتر استفاده کنید.

جهت دریافت جدید ترین ایردراپ ها میتونید در کانال تلگرامی فناورانه جوین شید و از جدید ترین اخبار ایردراپ ها و جوایز و نحوه نقد کردنشون باخبر شید:

لینک کانال تلگرام : https://T.me/fanavaraneh_com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر
انتشار یافته: 2
  1. darabmusic
     
     
    1403/04/02 - 2:52

    ممنون بابت بهترین سایت
    خیلی به من کمک کرد

    1. تحریریه
       
       
      1403/04/02 - 3:19

      خواهش میکنم انجام وظیفس
      تو کانال و گروهمون در تلگرام عضو شید تا از جدید ترین خبر ها و آموزش ها آگاه شید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام