نصب بازی کنسول
اخبار بازی

بازی Suicide Squad دستخوش تغییرات اساسی است

بازی Suicide Squad دستخوش تغییرات اساسی است : بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در حال حاضر در Steam عملکرد خوبی ندارد و تنها ۱۹۳ بازیکن همزمان دارد. با این حال، Rocksteady فعالانه در حال کار بر روی توسعه محتوای فصل 2 Joker است که قرار است ماه آینده منتشر شود. با فناورانه همراه باشید …

این محتوای آینده تغییرات قابل توجهی را در بازی به خصوص در سیستم Infamy Tiers ایجاد خواهد کرد. بازیکنان اکنون این فرصت را خواهند داشت که تمام مجموعه های Infamy و آیتم های بدنام را در سطوح مختلف به دست آورند، بدون اینکه نیازی به تمرکز صرف بر رسیدن به سطح استادی داشته باشند. این بدان معنی است که بازیکنان می توانند از یک سطح تسلط به همه موارد دسترسی داشته باشند.

در ادامه خبر “بازی Suicide Squad دستخوش تغییرات اساسی است” Rocksteady همچنین در حال اصلاح طراحی سطوح Infamy Sets است. به‌جای داشتن سلاح‌های ضعیف‌تر در سطح ۱ که استفاده آسان‌تر است، محتوای جدید در قسمت دوم این فصل مجموعه‌های سطح ۱ را به‌طور خاص برای مطابقت با «سبک‌های بازی خاص» ارائه می‌کند. به گفته استودیو، این تنظیم مکانیسم های اصلی خاصی را تقویت می کند و حفظ این قدرت ها را کم چالش می کند. سطح یک بازیکنان را تشویق می کند تا مکانیک های اصلی را به طور کامل درک کنند و به آنها اجازه می دهد تا آسیب قابل توجهی به دشمنانی وارد کنند که قبلاً به سلاح های سطح 3 نیاز داشتند.

این استودیو همچنین توضیح می‌دهد که آیتم‌های سطح سه بیشترین انعطاف‌پذیری را از نظر مکانیک اصلی ارائه می‌دهند. هدف این است که اطمینان حاصل شود که بازیکنان در هر سبک بازی می توانند از آیتم های سطح سه استفاده کنند. با این حال، باید توجه داشت که این سطح نیاز به پیچیده ترین تعمیر و نگهداری قدرت دارد، زیرا بازیکنان باید از مهارت های خود برای بالا نگه داشتن سطح قدرت این سلاح ها استفاده کنند. از سوی دیگر آزادی بیشتری در استفاده از مکانیسم های اصلی خواهند داشت. آیتم های سطح دو جایی در بین این دو سطح ذکر شده قرار می گیرند.

Rocksteady متعهد به نظارت دقیق بازخورد بازیکنان در مورد Infamy Set است و تغییرات لازم را در به‌روزرسانی‌های آینده اعمال خواهد کرد. آیتم های Infamy و Notorious در چهار سطح Master در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. سطوح بالاتر تسلط قفل آیتم های بهتری را باز می کند و انگیزه ای برای گیمرها برای کاوش و پیشرفت فراهم می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا