نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders اعلام شد

زمان شروع فیلم‌برداری فیلم پیکی بلایندرز اعلام شد

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders اعلام شد : اخیرا، استیون نایت در مورد پیشرفت فیلمنامه Peaky Blinders و بازگشت کیلین مورفی در نقش تامی شلبی، اعلامیه هیجان انگیزی را اعلام کرد. اکنون اخبار تکمیلی درباره تاریخ شروع فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار به دست ما رسیده است. استیون نایت در مصاحبه ای با The NME تایید کرد که دوربین ها برای فیلم Peaky Blinders در سپتامبر 2024 شروع به کار خواهند کرد. با فناورانه همراه باشید ..

استیون نایت با ابراز اطمینان از ساخت این فیلم، اظهار داشت: “این فیلم ساخته می شود. در ماه سپتامبر اتفاق می افتد. در حال حاضر در حال انجام اصلاحات نهایی در فیلمنامه هستم که تا روز اول فیلمبرداری ادامه خواهد داشت. تمام مراحل آماده سازی کامل شده است. و ما کاملاً آماده‌ایم تا کارمان را شروع کنیم، من معتقدم که این فیلم با وجود داشتن بودجه بیشتر برای تولید، متعهد به ارائه بهترین محصول ممکن برای پایان دادن به داستان است.

در ادامه خبر “زمان شروع فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders اعلام شد ” سریال Peaky Blinders به مدت شش فصل، از سپتامبر 2013 تا آوریل 2022، طرفداران را مجذوب خود کرد. این درام جنایی که در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام می‌گذرد، تحول چشمگیر توماس شلبی، با بازی کیلین مورفی، از یک جنایتکار خیابانی به یک تاجر محترم را به نمایش می‌گذارد. و نماینده مجلس کیلین مورفی، پل اندرسون، سوفی راندل، فین کول، تام هاردی، آنیا تیلور جوی، برایان گلیسون، نیل ماسکل و سام کلافلین از بازیگران این فیلم می‌باشند.

علاوه بر این فیلم، گزارش‌هایی از بلومبرگ منتشر شده است که نتفلیکس در حال توسعه دو اسپین‌آف Peaky Blinders است. شایعه شده است که یکی از این نمایش‌ها دنباله‌ای است که دهه‌ها پس از داستان اصلی، در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. اسپین آف دیگر بر روی شخصیت پولی گری، با بازی هلن مک کروری فقید، که مادران قبیله جنایتکار شلبی بود، تمرکز خواهد کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که ساخت این سریال های اسپین آف هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا