بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

بازی The First Descendant مورد استقبال گیمرها قرار گرفت

بازی The First Descendant مورد استقبال گیمرها قرار گرفت : بازی Nexon’s The First Descendant اکنون بیش از سه سال از معرفی اولیه آن در دسترس است. برخی از مشکلات مانند کالیبر، ارز ممتاز، پس از خرید ظاهر نمی شوند (که رفع شده است)، اما تعداد بازیکنان ثابت است و در زمان نوشتن به 229257 بازیکن همزمان در Steam می رسد. در ادامه این خبر با فناورانه همراه باشید..

با ادامه خبر بازی The First Descendant مورد استقبال گیمرها قرار گرفت همراه باشید … تیرانداز غارت‌گر رایگان نیز در رتبه اول فهرست فروشندگان برتر Steam قرار دارد – با توجه به فروش تابستانی جاری با عناوینی مانند Elden Ring و Baldur’s Gate 3 که تخفیف داده شده است. علیرغم موفقیت آن، نظرات کاربران «مخلوط» هستند و تنها 42 درصد از 7017 مورد مثبت هستند.

شکایات از مسائل مربوط به کسب درآمد و عملکرد بیش از حد گرفته تا گیم‌پلی بازی که برخی آن را «عمومی» و «بدتر» از Warframe و Destiny 2 توصیف کرده‌اند. با این حال، راه‌اندازی تنها آغاز کار است و Nexon برنامه‌هایی برای حجم وسیعی از بازی‌های پس از بازی دارد. محتوایی را منتشر کنید، از جمله باس‌های جدید Colossus، Descendants، انواع Ultimate، سلاح‌ها و موارد دیگر … که میتوانید در این سری از بازی ها به راحتی استفاده کنید .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام