نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

فیلم Fall Guy با وجود فروش کم در صدر فهرست قرار دارد

فیلم Fall Guy با وجود فروش کم در صدر فهرست قرار دارد : در اولین هفته، فیلم موردانتظار “Fall Guy” ساخته یونیورسال به کارگردانی دیوید لیچ و با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت در نقش‌های اصلی، فروش چشمگیر 36.9 میلیون دلاری را در گیشه بین‌المللی به دست آورد. این کمدی پر اکشن با ترکیبی از فروش داخلی و بین‌المللی، در اولین هفته اکران خود توانست به فروش 65.4 میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند. با فناورانه همراه باشید …

در رتبه دوم جدول باکس آفیس این هفته، فیلم جنگ ستارگان، “تهدید شبح” محصول 1999 است که 8.1 میلیون دلار فروش بلیت در ایالات متحده داشت. این فیلم پس از اکران مجدد در سطح بین المللی، 6.4 میلیون دلار اضافی به دست آورد که در مجموع 14.5 میلیون دلار فروش جهانی در اولین هفته اکران خود در سینماها به دست آورد.

در ادامه خبر فیلم Fall Guy با وجود فروش کم در صدر فهرست قرار دارد همراه ما باشید … در همین حال، قهرمان هفته گذشته باکس آفیس، «چلنجرها» با بازی زندایا، این هفته به رتبه سوم سقوط کرد. این فیلم ۷.۶ میلیون دلار در آمریکا کسب کرد و مجموع فروش داخلی خود را پس از دو هفته به ۲۹.۵ میلیون دلار رساند.

علاوه بر این، «چالنرز» در این هفته 7.5 میلیون دلار فروش بین‌المللی داشت که در مجموع به 22.8 میلیون دلار درآمد بین‌المللی کمک کرد. به طور کلی، این فیلم پس از دو هفته بیش از 52.3 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است که شامل فروش داخلی و بین المللی می شود.

فیلم ترسناک تاروت محصول کمپانی سونی در اولین هفته اکران خود نتوانست جایگاهی بالاتر از رتبه چهارم در رده بندی باکس آفیس را به خود اختصاص دهد. این فیلم در مجموع 6.5 میلیون دلار فروش در داخل ایالات متحده و 3.7 میلیون دلار دیگر در خارج از کشور به دست آورد. در نتیجه درآمد کلی فیلم به 10.2 میلیون دلار رسید.

برعکس، فیلم Godzilla x Kong: The New Empire که در حال حاضر در ششمین هفته اکران خود قرار دارد، این هفته باکس آفیس 4.5 میلیون دلاری را در ایالات متحده به دست آورد و جایگاه پنجم جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داد. در طول این شش هفته، این فیلم مجموع فروش داخلی 188 میلیون دلاری را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، فیلم Godzilla vs Kong: The New Empire که در خارج از ایالات متحده به نمایش گذاشته شد، توانست در این هفته 9.8 میلیون دلار درآمد داشته باشد و فروش بین المللی آن به 358.8 میلیون دلار برسد. با ترکیب فروش داخلی و بین المللی، این شاهکار سینمایی به درآمد جهانی قابل توجه 546.8 میلیون دلاری دست یافته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا