نصب بازی کنسول
اخبار بازی

بسته الحاقی Elden Ring دارای چندین پایان خواهد بود

بسته الحاقی Elden Ring دارای چندین پایان خواهد بود : هیدتاکا میازاکی تایید کرده است که بسته الحاقی بعدی Elden Ring با عنوان Shadow of the Erdtree به اندازه بازی اصلی دارای پایان‌بندی نخواهد بود. این بسته الحاقی، که به عنوان بزرگترین DLC توسط FromSoftware مورد ستایش قرار گرفته است، به بازیکنان مقدار زیادی محتوای جدید، مانند بیش از 10 رئیس اضافی و یک نقشه بزرگتر در مقایسه با منطقه Limgrave ارائه می دهد. با این حال، وقتی صحبت از پایان‌ها به میان می‌آید، میازاکی تصریح کرد که اگرچه پایان‌های متعددی وجود خواهد داشت، اما تعداد آنها در مقایسه با بازی پایه کمتر خواهد بود. با فناورانه همراه باشید …

در طی مصاحبه ای با نشریه چینی Zhuanlan-Zhihu، از میازاکی به طور خاص در مورد پایان های بسته الدن رینگ سؤال شد. در پاسخ، کارگردان محترم تایید کرد که Shadow of the Erdtree واقعاً پایان های کمتری نسبت به بازی اصلی خواهد داشت. با این وجود، بازیکنان همچنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در این بسته الحاقی، انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی برای گرفتن داشته باشند. شایان ذکر است که همانطور که میازاکی تاکید کرده است، داستان بازی اصلی و روایت DLC هیچ تاثیر مستقیمی روی یکدیگر نخواهند داشت.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring قرار است در تاریخ 1 جولای 1403 (21 ژوئن 2024) منتشر شود و برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. این بسته الحاقی با قیمت 39.99 دلار به عنوان تنها DLC بازی خواهد بود. البته ذکر این نکته ضروری است که FromSoftware امکان توسعه نسخه دیگری از Elden Ring در آینده را به طور کامل رد نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا