نصب بازی کنسول
اخبار بازی

سازنده بازی Resident Evil در حال کار بر روی یک بازی جدید است

سازنده بازی Resident Evil در حال کار بر روی یک بازی جدید است : از Resident Evil و Monster Hunter گرفته تا Street Fighter و موارد دیگر، Capcom دارای IP تثبیت‌شده‌ای با سابقه طولانی موفقیت است، اگرچه به نظر می‌رسد این شرکت چیزهای جدیدی نیز در دست ساخت دارد. یکی از این چیزها یک بازی به ظاهر جدید به نام The Descendants است. با اخبار دنیای گیم و بازی ها از فناورانه همراه باشید ..

این اطلاعات از رزومه بازیگری Bekka Prewitt بدست می آید که توسط یک کاربر در Reddit مشاهده شده است. Prewitt در گذشته با Capcom کار کرده است، به ویژه در Resident Evil Village، جایی که او نقش Bela Dimitrescu را بازی کرد. طبق رزومه فوق الذکر او که در Actor Access یافت شد، پریویت همچنین نقش مکمل نامشخصی را در یکی دیگر از بازی های Capcom به نام The Descendants بازی می کند.

در ادامه خبر “سازنده بازی Resident Evil در حال کار بر روی یک بازی جدید است” باید این نکته رو اضافه کرد که جای تعجب نیست که چیز دیگری در مورد این بازی ذکر نشده است و البته نام آن نیز واقعاً چیز زیادی را نشان نمی دهد. امیدواران ابدی (یا کسانی که فقط میم ها را دنبال می کنند) ممکن است سعی کنند نقاط را به Deep Down متصل کنند، در حالی که این احتمال وجود دارد که The Descendants فقط یک اسم رمز برای بازی باشد که در نهایت با عنوان نهایی متفاوتی منتشر شود.

در هر صورت، ما منتظر جزئیات بیشتر خواهیم بود، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا