بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

شخصیت لجند در فصل پنجم The Boys حضور دارد

شخصیت لجند در فصل پنجم The Boys حضور دارد : یک ستاره مهمان از The Boys بازگشت آنها به سریال در فصل 5 را تأیید می کند و فاش می کند که نقش آنها در قسمت های پایانی آینده در حال نوشتن است. نمایش ابرقهرمانی با تعداد زیادی از شخصیت‌ها، به طور مداوم ستاره‌های مهمان بزرگی را برای نقش‌های کوچک‌تر در سرتاسر نمایش آورده است. این شامل چند فیلم کوتاه از تهیه‌کننده ست روگن، تا سوپ‌هایی مانند استورم‌فرانت Aya Cash و سرباز پسر جنسن آکلز برای حضور طولانی‌تر است. با این حال، برخی از مهمانان هستند که فقط یک بار دیده شده اند و قرار است پس از پایان فصل پنجم سریال The Boys بازگردند. با ادامه این خبر با فناورانه همراه باشید و ما را تا انها دنبال کنید…

پل رایزر در صحبت با ComicBook.com فاش می‌کند که دوباره نقش افسانه را در فصل 5 پسران بازی می‌کند. این بازیگر توضیح می‌دهد که چگونه بازگشت او قبلاً در اتاق نویسنده کار می‌شد و همچنین نشان می‌دهد که چگونه در نهایت با این کار موافقت کرد. در وهله اول در نمایش حضور داشته باشید آنچه رایزر گفته است را در زیر بررسی کنید:

بله، صحبت هایی در این مورد شده است. فکر می کنم چیزی هست که برای من می نویسند. این خیلی سرگرم کننده بود — این نوع نمایش من نیست و معروف است که به پسرم گفتم که اکنون این کمیک های بیگانه های مارول را می نویسد… اما وقتی نقش در پسران به من پیشنهاد شد، نه تنها آن را ندیده بودم. من در مورد آن نشنیده بودم، و گفتم: “هی، آیا شما در مورد این نمایش The Boys می دانید؟ آنها می خواهند که من در آن حضور داشته باشم. در موردش چی میدونی؟’ او می گوید: “اوه، عالی است، و شما از آن متنفر خواهید شد.” من رفتم، “چرا از آن متنفرم؟” او می گوید: “اوه، فقط تماشا کن.” و من به یاد دارم که آن را تماشا کردم و گفتم: “اوه، وای، این خیلی بالاست.” اما به‌طور خلاصه، دیدم، آنها فقط به خاطر آن آن را دراز نمی‌کنند — هدفش همین است. این بسیار فوق العاده و گرافیکی و خنده دار و هوشمند است. و نقش بسیار خنده دار بود. من گفتم: “اون پسر اسمش چیه؟” و مثل “افسانه” است و من رفتم “فروختم”.

لجند در فصل 5 The Boys چه کاری می تواند انجام دهد؟

The Legend آخرین بار در فصل 3 The Boys، زمانی که گروه در جستجوی کمک برای مقابله با بازگشت سرباز پسر بودند، دیده شد. او به آنها فاش می کند که سوپ که زمانی گم شده بود، آنجا بود و به دلیل تلاش برای انتقام از تیم سابقش، از او آدرس عضو سابق پیبک، کریمسون کنتس، را خواسته بود. در حالی که تنها یک بار ظاهر شد، معاون سابق مدیریت قهرمان Vought به نظر می رسد که با ادامه سریال، نقشی حتی بزرگتر از آنچه پیش بینی می شد خواهد داشت.

در حالی که بعید است که افسانه در میان بازیگران فصل 4 پسران مهمان حضور داشته باشد، این امکان وجود دارد که سه قسمت بعدی زمینه را برای بازگشت او با برخی ظرفیت ها فراهم کنند. زمانی که او بازگردد، احتمالاً به هوملندر مربوط می شود، که به آرامی دوباره به آنتاگونیست اصلی نمایش تبدیل می شود. همچنین این احتمال وجود دارد که بازگشت او ارتباطی با Soldier Boy داشته باشد، کسی که پس از قفل شدن در پایان فصل 3 همچنان می تواند بازگردد.

حتی اگر بازگشت او در حال حاضر توضیح داده نشده است، افسانه به عنوان یک شخصیت کاملاً مناسب است که می تواند به پایان نمایش هیجان انگیز کمک کند. از آنجایی که هنوز پتانسیل فصل 4 پسران وجود دارد که زمینه را برای بازگشت او فراهم کند، اطلاعات دقیق تری در مورد نحوه ظاهر شدن او همچنان می تواند در قسمت های آینده ارائه شود. مشخص نیست که آیا او برای یک صحنه کوتاه مانند قبل ظاهر می شود یا نقش عملی تری خواهد داشت. با این حال، تایید رایزر او را به عنوان بخش مهمی از قسمت های پایانی سریال قفل می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام