بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
مقالات سینما ایران و جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2024 تاکنون

بهترین فیلم های ترسناک 2024 تاکنون :سال 2024 مملو از انتشارات ترسناک است، با داستان‌های ترسناک درباره همه چیز، از عنکبوت‌های خشمگین گرفته تا برنامه‌های گفتگوی شیطانی آخر شب. این محصول به دلیل بازسازی غیر متعارفش از استارهای فرسوده متمایز است. اسلشری وجود دارد که به همان اندازه به ترنس مالیک مدیون جیسون وورهیس است. داستانی دیستوپیایی-آینده که از ویرانی جهانی برای بررسی فروپاشی یک خانواده اجتناب می کند. و دو فیلم در مورد راهبه ها با حاملگی های شیطانی. بهتر از این: چندین مورد از این تلاش‌ها موجی در باکس آفیس مستقل ایجاد کرده است و تمایل مخاطبان ترسناک را برای رفتن به مکان‌های جدید عجیب و غریب نشان می‌دهد. در ادامه با فناورانه همراه باشید .

برخی از بزرگترین عناوین سال از آثار اصلی (“Trap”، “Longlegs”) گرفته تا دنباله‌های مورد انتظار (“MaXXXine”، “Alien: Romulus”) تا هندی‌ها (“Terrifier 3″، “Oddity”) در راه است. ”). اما موارد زیر در بین بهترین نسخه‌های سال ۲۰۲۴ جای گرفته‌اند.

لیست فیلم های ترسناک 2024 

10 – ابیگیل (Abigail)

کارگردانان مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت ترکیب ترسناک و کمدی خود را با «جیغ ششم» و «آماده یا نه» کامل کرده اند و «ابیگیل» نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که گروهی از کلاهبرداران، خون آشامی را که به نظر می رسد یک دختر بچه است، می ربایند، آنها به سرعت در این هجوم غم انگیز که با اجرای الهام گرفته از ملیسا بارارا و دن استیونز به اوج خود می رسند، می افتند.

9 – فال اول (The First Omen)

کارگردان آرکاشا استیونسون و ستاره نل تایگر فری از این پیش درآمد بد خلقی این فرنچایز تقریبا 50 ساله نهایت استفاده را می برند. دوربین‌های ماهرانه و صحنه‌های ترسناک، پس‌زمینه‌ای شگفت‌انگیز برای تحقیقات خواهر مارگارت در مورد بارداری ناخواسته‌اش ایجاد می‌کنند. و اجرای فزاینده وحشیانه Free بازتاب پیروزی های سینمایی مانند «تصرف» محصول 1981 است.

8 – آلوده (Infested)

ویژگی مخلوق سال این عنکبوت فرانسوی است که در آن سباستین وانیچک، کارگردان و همکار نویسنده، موجی از عنکبوتیان کشنده را به یک ساختمان آپارتمانی فرسوده می آورد. با افزایش تعداد بدن و دویدن عنکبوت‌ها در هر دیوار و سطح، تماشاگران می‌پرند، می‌پرند و می‌خارند.

7 – استاپموشن (Stopmotion)

نگاه کسل‌کننده رابرت مورگان به وسواس هنری، خطوط بین واقعیت و کابوس را محو می‌کند، زیرا یک انیماتور استاپ موشن (ایسلینگ فرانسیوزی) از دست مادر کنترل‌کننده‌اش رها می‌شود، اما در حین ساختن داستان خود، تاریکی ناگفته‌ای را می‌یابد. دیدگاه مورگان که ترکیبی تنبیه‌کننده از وحشت روان‌شناختی، سورئال و بدنی است، ناامیدکننده و در عین حال زیباست.

6 – بی آلایش (Immaculate)

همه تاج گذاری سیدنی سوینی را به عنوان یک ملکه فریاد می خوانند، زیرا او این وقایع تلخ و خوشمزه راهبه ای جوان را رهبری می کند که خود را باردار می بیند. این حماسه زیبا که توسط مایکل موهان هدایت می‌شود، خزنده را افزایش می‌دهد تا اینکه فیلم‌نامه اندرو لوبل به جنون فیلم B تبدیل می‌شود، غم‌انگیز را افزایش می‌دهد و به سوینی شات پایانی پاک‌ناپذیری می‌دهد.

5 – من درخشش تلویزیون را دیدم (I Saw the TV Glow)

این درام تاثیرگذار و سورئال درباره نوجوانان تنها که برای همیشه از طریق یک سریال تلویزیونی کالت پیوند خورده اند، بخش های مساوی هیپنوتیزم و تکان دهنده است. نویسنده و کارگردان جین شوئنبرون داستانی جسورانه خلق کرده است که در آن به بررسی ناخوشایند تجربه ترنس بسته می پردازد، جایی که ناراحتی از بیگانگی آزاردهنده تر از هر هیولایی می شود.

4 – انسانی (Humane)

اولین فیلم سینمایی کیتلین کراننبرگ کارگردان در آینده‌ای اتفاق می‌افتد که منابع زمین محدود است و از شهروندان خواسته می‌شود برای کاهش جمعیت برای دریافت پول نقد کشته شوند. فیلمنامه خنده دار و ناوگان مایکل اسپاراگا روی خانواده ثروتمندی متمرکز است که این بار نمی توانند راه خود را از مشکلات بخرند. ایندی به طرز دلچسبی تند و زننده که بررسی می کند چقدر با کسانی که دوستشان داریم رفتار بدی می کنیم.

3 – میز قهوه (The Coffee Table)

نه برای افراد ضعیف، این درام خانگی بسیار شوم قلابی دارد که بهتر است آن را خراب نکنید. کارگردان، کی کاساس، خرید یک میز قهوه‌خوری بی‌نظیر توسط پدری را به افسانه‌ای تبدیل می‌کند که از کنترل خارج می‌شود، با چرخش وحشتناکی از سرنوشت که آنقدر تهوع‌آور است که بینندگان را در عرق عصبی خیس می‌کند. اگر جرات داری کور برو

2- اواخر شب با شیطان (Late Night With the Devil)

دیوید دستمالچیان («تلماسه»، «مرد مورچه‌ای») به عنوان مجری برنامه‌های گفتگوی درجه دو که مصمم به کاهش رتبه‌بندی خود است، فرماندهی می‌کند، بنابراین او رویای یک اپیزود هالووین با دختری را می‌بیند که ممکن است توسط شیطان تسخیر شود. داستان هوشمندانه ساخته شده در زمان واقعی حرکت می کند و روند را تا یک عمل پایانی بی نظم نگه می دارد.

1 – در طبیعت خشن (In a Violent Nature)

برداشت نوآورانه کارگردان کریس نش از slashers دهه 80 برای طرفداران دوره VHS بسیار جذاب است. این فیلم با سرعت عمدی قاتل ماوراء طبیعی به نام جانی را دنبال می کند که دوربینی روی شانه اش قرار دارد و زاویه دید را به شدت کنترل می کند. در میان قتل‌های ظالمانه و دوربین‌های واضح، طنزی تند و با همدلی، زیبایی و ترس واقعی وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام