بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

نویسنده Succession در حال ساخت یک سریال برای AMC است

نویسنده Succession در حال ساخت یک سریال برای AMC است : AMC در حال بازگشت به دره سیلیکون است، این بار از طریق یک سریال درام بدون عنوان از جاناتان گلاتزر، نویسنده «Succession» و «Bad Sisters». این پروژه، از استودیو AMC، توسط AMC و پخش کننده خواهر AMC+ چراغ سبز نشان داده است. در ادامه این خبر با فناورانه همراه باشید …

در سفارش سریال، دن مک درموت از شبکه های AMC، رئیس بخش سرگرمی و استودیو AMC، این سریال را “نگاهی گیرا، جذاب و معتبر در پشت پرده سیلیکون ولی” نامید.

جاناتان گلاتزر درحال ساخت سریال برای AMC است 

گلاتزر قبلا روی سریال AMC با نام Better Call Saul کار کرده بود. این اولین نمایشی است که او ساخته است و به سریال انتخاب شده است.

مک درموت افزود: «جاناتان یک استعداد عظیم است و AMC خوش شانس است که خانه این سریال است، اولین ساخته او در سریال زنده شد. «نمایش که زندگی شخصیت‌هایی را روایت می‌کند که دنیایی را می‌سازند که همه ما در آن زندگی خواهیم کرد، همین الان و اینجاست. حقیقت عجیب تر از خیال است، به خصوص در اینجا.»

طبق گزارش لاگ لاین، نمایش گلاتزر «داخل حباب سیلیکون ولی، در میان فرهنگ‌های نادرست شرکت‌ها، آزمایشگاه‌های نوآوری ماهانه و دبیرستان‌های خصوصی بی‌نظیر برگزار می‌شود». این مجموعه بر رسوایی ناشی از «بهره‌برداری از داده‌های شخصی است که از شکاف بین یک «مخترع آینده» مدیر عامل فناوری خود منصوب شده و «روان‌شناس عملکرد» خودخدمت‌اش آشکار می‌شود کنترل برای همه دست اندرکاران، افشای پوچ های جاه طلبی، اخلاق شرکتی، و خطاپذیری افرادی که آینده جهان ما را شکل می دهند.”

گلاتزر گفت این سریال از این واقعیت الهام گرفته شده است که فناوری – و آینده ای که وعده داده است – توسط برخی “افراد ترسناک خود درگیر” کنترل می شود. (همه ما می توانیم حدس بزنیم که او در مورد چه کسی صحبت می کند.)

گلاتزر گفت: “آنها انرژی عجیب و شبه خدایی را ساطع می کنند، اما حتی آنها نیز نمی توانند از انسانیت خود فرار کنند.” بنابراین به‌جای اینکه مستقیماً در مورد «فناوری» کاری انجام دهم، می‌خواستم روی مردم تمرکز کنم. و نه فقط تایتان‌ها، بلکه تایتان‌های هوس‌انگیز، بچه‌ها و همسران آن‌ها. خانه دارانشان، مدارسشان، روانپزشکانشان، سگ ها و گوروهایشان، همگی در این حباب زندگی می کنند، جایی که واقعاً باور دارند – و شاید به درستی – آینده را اختراع می کنند، به جز سگ ها.

گلاتزر همچنین از AMC برای استقبال از سریال تشکر کرد. او افزود: «در زمانی که شبکه‌ها به دنبال توپ‌های سریع و اعتصاب هستند، من به آن‌ها یک انحنای کمدی تاریک دادم و به اعتبار فوق‌العاده‌شان، چیزی جز بزرگترین حمایتی که یک نویسنده می‌تواند از آن بخواهد به من نداده‌اند.»

AMC قبلاً از طریق درام دوره ای تحسین شده “Halt and Catch Fire” که از سال 2014 تا 2017 پخش شد و تولد رایانه های شخصی در دهه 1980 و بعداً رشد اینترنت در دهه 1990 را روایت می کرد، به دره سیلیکون پرداخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام