بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

اضافه شدن بازیگران جدید به سریال Blade Runner 2099

اضافه شدن بازیگران جدید به سریال Blade Runner 2099 : میشل یو و هانتر شفر، رهبران سریالی که قبلا اعلام شده بود، در این درام علمی تخیلی با دیمیتری ابولد («بازی های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها») و لوئیس گریبن («پسر جایی») همراه خواهند شد. بازیگران ثابت سریال، و همچنین کاتلین رز داونی (راهبه دوم)، دانیل ریگبی (نل مرتکب)، جانی هریس (آقایان در مسکو)، ایمی لنوکس (تک فرزند)، شیلا آتیم (” The Woman King»)، و متیو نیدهام («خانه اژدها»)، که در نقش‌های ستاره‌های مهمان دوره‌ای انتخاب شده‌اند. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

جزئیات دقیق داستان و شخصیت مخفی نگه داشته شده است، اگرچه مشخص است که این سریال پس از وقایع فیلم اصلی “بلید رانر” و دنباله آن، “بلید رانر 2049” اتفاق می‌افتد. این نمایش در حال حاضر در پراگ در حال تولید است و برنامه هایی برای فیلمبرداری در بارسلونا نیز وجود دارد. فیلم یونایتد در پراگ تولید می کند.

با ادامه خبر اضافه شدن بازیگران جدید به سریال Blade Runner 2099 همراه ما باشید …

لوئیس گریبن توسط The Artists Partnership، Strange Town، و وکیل مایکل Auerbach پشتیبانی می شود. داونی توسط گلدر در Conway van Gelder Grant بازنمایی می شود. ریگبی توسط همیلتون هدل اجرا می شود. لنوکس توسط کانوی ون گلدر گرانت تکرار شده است. Needham توسط Curtis Brown Group بازنگری شده است.

Silka Luisa به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. ریدلی اسکات به همراه دیوید دبلیو زاکر و کلیتون کروگر از اسکات فری پروداکشنز تهیه کننده اجرایی خواهند بود. اندرو کوسوو و برودریک جانسون، بنیانگذاران Alcon Entertainment، همچنین بن رابرتز، رئیس تلویزیون Alcon، تهیه کننده اجرایی نیز هستند. تام اسپزیالی، ریچارد شارکی، مایکل گرین، سینتیا یورکین، فرانک گیوسترا و ایزا دیک هکت نیز تهیه کنندگان اجرایی هستند. جاناتان ون تولکن کارگردانی دو قسمت اول و تهیه کنندگی اجرایی آن خواهد بود. استیون جانسون یکی از تهیه کنندگان اجرایی است.

اسکات برای اولین بار در نوامبر 2021 فاش کرد که «بلید رانر 2099» در حال ساخت است و آمازون اعلام کرد که در فوریه 2022 در آنجا در حال توسعه است. در سپتامبر 2022 به طور رسمی چراغ سبز شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام