بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار کریپتو کارنسی

تاریخ لیست شدن تپ سواپ در صرافی

تاریخ لیست شدن تپ سواپ در صرافی : TapSwap، یک مینی اپلیکیشن معروف در تلگرام، کاربران را قادر می سازد تا سکه های TAPS را از طریق درگیر شدن در کارهای مختلف درون بازی جمع آوری کنند. این بازی با داشتن بیش از 46 میلیون کاربر در حال حاضر، به دلیل گیم پلی ساده و در عین حال جذاب خود، به سرعت به عنوان یکی از بازی های برتر تلگرام در سبک Tap to Earn مطرح شده است. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ  یک بازی بسیار محبوب است که از تلگرام الهام می گیرد و شباهت هایی با همستر کامبت و نات کوین دارد. درست مانند همتایان خود، این بازی از عناصر اجتماعی و تعاملی تلگرام برای ارائه یک تجربه بازی جذاب و رقابتی استفاده می کند.

برخلاف همستر ، جایی که بازیکنان مسئول نظارت بر صرافی مجازی ارز دیجیتال هستند، TapSwap رویکرد متفاوتی را ارائه می‌کند. کاربران می توانند با ضربه زدن بی دردسر روی صفحه گوشی هوشمند خود و انجام موفقیت آمیز چالش های مختلف، سکه های بیشتری جمع کنند. این مکانیک گیم پلی منحصر به فرد عنصری از سادگی و دسترسی را به بازی اضافه می کند و آن را برای طیف گسترده ای از بازیکنان لذت بخش می کند.

تاریخ عرضه‌ توکن تپ سواپ

راه اندازی توکن تپ سواپ (TAPS) تا 1 ژوئیه 2024 (11 تیر 1403) به تعویق افتاد. این تأخیر به دلیل شناسایی ربات‌هایی که به‌طور غیرقانونی تعداد بیشتری سکه به دست می‌آوردند، ضروری شده است و در نتیجه روند توزیع عادلانه توکن را مختل می‌کند. با اجرای این تاخیر، تیم ارز دیجیتال TapSwap می تواند به طور موثر این ربات ها را شناسایی کرده و مانع آن شود، در نتیجه توزیع عادلانه توکن های TAPS را تضمین می کند. در ابتدا، تاریخ انتشار برای 30 می 2024 (17 ژوئن 1403) برنامه ریزی شده بود، اما برای رفع این نگرانی ها و ایجاد یک محیط راه اندازی عادلانه تر، برنامه ریزی مجدد شد.

مهم است که تاکید کنیم ایردراپ تپ سواپ بر روی بلاک چین TON انجام خواهد شد. بنابراین، برای دریافت توکن های پاداش خود، داشتن کیف پولی سازگار با این شبکه، مانند کیف پول Ton Keeper، ضروری است.

با فرض اینکه توسعه دهندگان TapSwap به تعهدات خود عمل کنند، احتمالاً پس از اتمام ایردراپ پروژه، این امکان را خواهید داشت که توکن ها را به صرافی ارز دیجیتال، صرافی یا کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی خود منتقل کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام