بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

حجم بازی Astro Bot مشخص شد

حجم بازی Astro Bot مشخص شد : بازی Astro Bot یکی از بازی‌های موردانتظار است که در اواخر سال جاری پس از معرفی در جریان PlayStation State of Play سونی در ماه می، برای پلی‌استیشن 5 (PS5) عرضه می‌شود. اکنون، به لطف یک پست در رسانه های اجتماعی، به نظر می رسد که ما دقیقاً می دانیم که Astro Bot چقدر است و برای نصب بازی به چه مقدار فضای روی PS5 خود نیاز دارید. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

حجم بازی Astro Bot لو رفت

طبق پست Genki در توییتر، Astro Bot با ظرفیت 66 گیگابایت عرضه می شود. برای مقایسه، Playroom Astro تنها 11 گیگابایت در کنسول اشغال کرد.

مسلماً این افزایش 600 درصدی به دلیل این است که Astro Bot یک بازی بسیار بزرگتر از عنوان قبلی است. سازنده Asobi حتی Astro Bot را “بزرگترین بازی استودیو” نامید.

نیکلاس داوست از آسوبی در مصاحبه اخیر خود گفت: «این واقعاً در مورد بالا رفتن یک درجه – واقعاً چندین درجه – و داشتن داستان بزرگ Astro است. ما آن را Astro Bot می نامیم زیرا این را به عنوان یک شروع جدید در نظر می گیریم. این یک بازی واقعاً، واقعاً بزرگ است. فکر می‌کنم برای ما، این بزرگترین بازی‌ای است که تا به حال ساخته‌ایم.»

به گفته آسوبی، Astro Bot دارای 150 کمئو از تاریخچه پلی استیشن در بازی خواهد بود. همچنین دارای شش کهکشان و 80 سطح برای کاوش است.

Astro Bot به طور انحصاری برای PS5 در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام