بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
آموزش های کریپتوکارنسی

ایردراپ تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

ایردراپ تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit) : ارزهای دیجیتال مختلفی مانند woo network، uniswap و dydx با راه‌اندازی بازی‌ها، ایردراپ‌های قابل‌توجهی انجام داده‌اند و امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. هر بازیکن حداقل 100 تا 1000 تتر در آن دوره دریافت کرد. در حوزه ارز دیجیتال، پروتکل های ارزشمند جدیدی به صورت ماهانه وارد بازار رقابتی ارزهای دیجیتال می شوند. یکی از این پروژه های ارزشمند با نام Rocky Rabbit شناخته می شود. با این حال، ایردراپ خرگوش راکی ​​دقیقا چیست و چگونه می توان ارز راکی ​​رابیت را بدست آورد؟ آیا پروژه خرگوش راکی ​​مشروع و امن است؟ با فناورانه همراه باشید تا جزئیات پروژه معروف و پرطرفدار Rocky Rabbit را بررسی کنیم.چ

معرفی ایردراپ راکی ربیت

Rocky Rabbit به عنوان یک بازی تلگرامیست که در بازار پررونق ایردراپ تلگرام سرمایه گذاری کرده و در مدت زمان بسیار کمی محبوبیت پیدا کرد. تیم توسعه اخیراً airdrop خود را معرفی کرده است که مبتنی بر بلاک چین (TON) است و دارای یک بازی زنجیره‌ای کلیک است که بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن، استخراج و تکمیل وظایف، توکن‌ها را به دست آورند. این بازی همچنین شامل یک مسابقه هیجان انگیز 10000 دلاری است که تا 30 ژوئن ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان اولیه را جذب می کند. Rocky در حال حاضر در مرحله آزمایش است و هنوز در لیست قرار نگرفته است، و به بازیکنان اجازه می دهد با پیوستن به ربات و شرکت در فعالیت هایی مانند ضربه زدن و دعوت از دوستان، درگیر شوند.

استخراج ارز Rocky Rabbit

⭐️🔥👈👈عضو شو و همین حالا 25000 ارز $راکی و تون بدست بیار !!!! 👉👉🔥⭐️

ایردراپ تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

آیا راکی ربیت معتبر و قانونی است؟

راکی رابیت از شبکه تون حمایت شده است. Rocky Rabbit که توسط شبکه TON به عنوان یکی از بازی های سطح بالا شناخته شده است، یک تجربه بازی رمزنگاری استراتژیک در شبکه بلاک چین TON ارائه می دهد. در آموزش خرگوش های دیجیتال خود، شرکت در دوئل های هیجان انگیز و انجام وظایف مختلف برای پیشرفت در یک محیط رقابتی شرکت کنید. خود را در Rocky Rabbit غرق کنید، جایی که مهارت های بازی شما می تواند به پاداش های ملموس منجر شود. اکنون ثبت نام کنید تا ماجراجویی بازی های رمزنگاری خود را در بلاک چین TON آغاز کنید.

آموزش بازی Rocky Rabbit

🔢 وقتی در یک قسمت به رتبه اول می رسید، این فرصت را دارید که جنسیت شخصیت خود را مشخص کنید و قبل از شروع بازی زبان بازی را انتخاب کنید.

🔢 سطح دو نشان دهنده سطح بازی است و جدای از جمع آوری سکه، توضیح خواهم داد که برای پیشرفت چه کارهای دیگری باید انجام دهید.

🔢 قسمت سوم شامل انتخاب معدن است.

🔢 در گزینه های چهار (مبارز) و پنج (مربی) تمام موارد نشان داده شده با فلش های شماره هفت به آخرین مورد را به روز می کنید. بعد از قسمت ششم (تورنمنت)، سطح را به روز خواهید کرد.

🔢 با انتخاب گزینه ادعای نمایش داده شده به عنوان شماره هشت، می توانید جوایز نشان داده شده به عنوان شماره نه را جمع آوری کنید (این جوایز را می توانید هر 24 ساعت یکبار، همانطور که در تصاویر برای هر بار مشخص شده است، جمع آوری کنید).

🔴 در تصویر نشان داده شده به صورت عدد ده مشاهده می کنید که سطح افزایش یافته است.

🔴 برای پیشبرد سطح از قسمت 6 (تورنمنت)، می توانید به سطوح جدیدی دست پیدا کنید که الزامات هر سطح را در آنجا مشخص می کند.

ایردراپ تلگرامی راکی رابیت (Rocky Rabbit)

بخش های مختلف بازی راکی ربیت

بخش خانه
در این قسمت باید 5000 ضربه به خرگوش بزنید تا انرژی شما تمام شود. پس از آن، هر 4 ساعت یک بار به بازی بازگردید تا با ضربه زدن روی نماد خرگوش، نشانه های بازی را جمع آوری کنید.

بخش ماین
این قسمت شامل 3 دسته مسابقات FIGHTER و COACH می باشد. از طریق این بخش، شما می توانید با خرید کارت ها با استفاده از سکه هایی که جمع آوری کرده اید، بازی را بهبود ببخشید. این شبیه به بازی همستر است، جایی که خرید کارت می تواند درآمد شما را در بازی افزایش دهد. به عنوان مثال، در رده مسابقات، خرج کردن 16 هزار سکه می تواند منجر به هزار سود شود. به طور کلی، با سرمایه گذاری در برنامه غذایی، رژیم غذایی، مربی و ورزش، خرگوش مبارز می تواند قوی تر شود و منجر به افزایش سود بازی شود.

بخش وظایف
در این قسمت می توانید با انجام چند کار و کار ساده مانند فالو کردن اکانت توییتر، کانال و گروه تلگرام، توییتر و اینستاگرام، توکن های بیشتری را جمع آوری کنید. به طور کلی با انجام وظایف می توان 105 هزار امتیاز کسب کرد. همچنین می توانید با ضربه زدن روی Daily Task روزانه 500 سکه دریافت کنید. البته اگر هر روز و به صورت مستمر از این قسمت بازدید کنید به تدریج هر روز بر این تعداد امتیاز افزوده می شود.
اگر در این قسمت 3 دوست را به بازی دعوت کنید 30 هزار امتیاز و با انتخاب اسپانسر (بایننس، خرید بیت، اوکی ایکس، سولانا و تون کوین) می توانید 5 هزار امتیاز دریافت کنید.

بخش BATTLE
این بخش نبرد هنوز به طور کامل راه اندازی نشده است و وقتی وارد آن می شوید با پیغام “برای برنده شدن در مسابقه نهایی تمرین کنید” را مشاهده می کنید. با استفاده از این قسمت می توانید با خرگوش های دیگر رقابت کنید.

بخش بوست
در این بخش، شما این فرصت را دارید که از طریق فعالیت‌های غیر پیچیده مختلف مانند دنبال کردن حساب توییتر، کانال و گروه تلگرام، توییتر و اینستاگرام، توکن‌های اضافی را جمع آوری کنید. در مجموع با انجام این کارها می توانید 105000 امتیاز کسب کنید. علاوه بر این، شما می توانید روزانه 500 سکه را با درگیر شدن در ویژگی Daily Task بدست آورید. با بازدید مداوم از این منطقه به صورت روزانه، تعداد امتیازهایی که کسب می کنید هر روز به تدریج افزایش می یابد.

بخش دعوت از دوستان
با تشویق دوستان و آشنایان خود به پیوستن به ایردراپ Rocky Rabbit امتیازات خود را افزایش دهید. برای هر فردی که دعوت می کنید 5000 امتیاز کسب کنید و اگر به نسخه پریمیوم ارتقا یابد، 25000 امتیاز دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، 8٪ از توکن های دوستان خود را دریافت خواهید کرد، و اگر آنها دیگران را دعوت کنند، 2٪ اضافی از توکن های آنها را دریافت خواهید کرد. از مسابقات و جوایز موجود برای کسانی که بیشترین اعضای جدید را به بازی وارد می کنند، استفاده کنید.

جهت دریافت جدید ترین ایردراپ ها و کمبو های روزانه  میتونید در کانال تلگرامی فناورانه جوین شید و از جدید ترین اخبار ایردراپ ها و جوایز و نحوه نقد کردنشون باخبر شید:

لینک کانال تلگرام : https://T.me/fanavaraneh_com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام