نصب بازی کنسول
اخبار بازی

استودیوی بازی سازی OlliOlli تعطیل می شود

استودیوی بازی سازی OlliOlli تعطیل می شود : بلومبرگ گزارش می دهد که Take-Two Interactive ناشر Grand Theft Auto دو استودیو بازی سازی را به عنوان بخشی از برنامه اخیرا اعلام شده برای اخراج 5 درصد از نیروی کار خود تعطیل می کند. با فناورانه همراه باشید …

این دو استودیو مستقر در لندن، Roll7، توسعه‌دهنده بازی‌های اسکیت OlliOlli، و Intercept Games، لباسی در سیاتل هستند که توسط Take-Two برای ساخت Kerbal Space Program 2 تشکیل شده است.

تعطیلی استودیو سازنده بازی OlliOlli

هر دو استودیو بخشی از برچسب انتشارات بوتیک Take-Two، Private Division بودند. به نظر می‌رسد که بخش خصوصی، که احتمالاً بیشتر به خاطر انتشار بازی Obsidian Entertainment’s The Outer Worlds شناخته می‌شود، در اخراج Take-Two به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. GamesIndustry.biz گزارش می دهد که “اکثریت قریب به اتفاق” کارکنان بخش خصوصی در سیاتل، نیویورک، لاس وگاس و مونیخ اخراج شده اند.

Roll7 در سال 2013 با بازی قدیمی اسکیت بورد OlliOlli روبه‌رو شد. این بازی توسط Private Division در سال 2021 قبل از انتشار OlliOlli World و Rollerdrome رقابتی اسکیت‌باز-تیرانداز در سال 2022 خریداری شد.

Intercept Games توسط Private Division در سال 2020 تشکیل شد تا توسعه Kerbal Space Program 2 را از توسعه دهنده اصلی Star Theory Games بر عهده بگیرد. تئوری ستاره متعاقباً تعطیل شد. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بازی‌های Intercept قرار بود از همین رویه پیروی کنند، روز چهارشنبه پس از ارسال اخطاریه‌ای در ایالت واشنگتن مبنی بر بستن دفتری در سیاتل که بر 70 کارگر تأثیر می‌گذارد، منتشر شد.

Take-Two در بیانیه ای تعطیلی استودیو را تایید نکرد، اما گفت که بخش خصوصی “به به روز رسانی برنامه فضایی Kerbal 2” که در حال حاضر در دسترس است، ادامه می دهد. همچنین به انتشار No Rest for the Wicked توسط Private Division و بازی دنج ارباب حلقه‌ها Tales of the Shire اشاره کرد. این شرکت گفت Take-Two “جزئیات بیشتری” در مورد برنامه کاهش هزینه خود ارائه نکرده است، به جز اینکه گفته است “خط لوله خود را منطقی می کند و چندین پروژه را در توسعه و ساده سازی ساختار سازمانی خود حذف می کند.”

Take-Two سازماندهی مجدد خود را در 16 آوریل اعلام کرد و گفت که 5٪ از کارکنان خود را اخراج می کند، تقریبا 580 کارمند. این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که ناشر با خرید استودیوی Borderlands Gearbox Entertainment از Embracer به مبلغ 480 میلیون دلار موافقت کرد. این شرکت همچنین در حال آماده شدن برای انتشار بازی Grand Theft Auto 6 Rockstar Games در سال 2025 است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا