بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

نینتندو در ساخت بازی های خود از هوش مصنوعی استفاده نمی کند

نینتندو در ساخت بازی های خود از هوش مصنوعی استفاده نمی کند : برخلاف رقبایی مانند Xbox که از هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن تلاش‌ها و گفتگوهای درون بازی در بازی‌های آینده استفاده می‌کنند، نینتندو هیچ برنامه‌ای برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی در عناوین شخص اول خود ندارد. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

از آنجایی که صنعت بازی هزاران هزار شغل را کاهش می دهد، ناشران به دنبال راه های جدیدی برای صرفه جویی در هزینه ها هستند. هوش مصنوعی یک راه حل بالقوه است: در تئوری، این فناوری ممکن است بتواند سرعت توسعه بازی را افزایش دهد و به طور بالقوه حتی موقعیت ها را از طریق فرآیندهای خودکار جایگزین کند. به همین دلیل هوش مصنوعی به موضوعی بحث برانگیز تبدیل شده است، اما با وجود این حساسیت، ناشران مانند EA و مایکروسافت از حامیان بزرگ فناوری جدید هستند. با ادامه خبر نینتندو در ساخت بازی های خود از هوش مصنوعی استفاده نمی کند همراه باشید…

با این حال، نینتندو در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد در بازی های خود مشکوک است. منطق بسیار ساده است: نینتندو می‌داند که هوش مصنوعی مولد می‌تواند پیامدهایی برای حقوق IP داشته باشد، و نینتندو به‌عنوان یکی از دعواترین شرکت‌ها در کل صنعت، شرکتی است که از همه اشکال کپی رایت و قانون مالکیت معنوی محافظت و احترام می‌کند.

در پرسش و پاسخ اخیر با سرمایه گذاران، رئیس نینتندو شونتارو فوروکاوا در مورد استفاده از هوش مصنوعی در بازی ها سوال شد. این هم پاسخ او:

«در صنعت بازی، فناوری شبه هوش مصنوعی مدت‌هاست که برای کنترل حرکات شخصیت‌های دشمن استفاده می‌شود، بنابراین توسعه بازی و فناوری هوش مصنوعی همیشه ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند.

هوش مصنوعی مولد، که در سال‌های اخیر موضوع داغی بوده است، می‌تواند خلاق‌تر باشد، اما ما همچنین می‌دانیم که این هوش مصنوعی دارای مشکلاتی با حقوق مالکیت معنوی است.

ما دهه‌ها دانش فنی در ایجاد تجربه‌های بازی بهینه برای مشتریان خود داریم، و در حالی که در پاسخ به پیشرفت‌های فناوری انعطاف‌پذیر باقی می‌مانیم، امیدواریم به ارائه ارزش‌هایی که منحصر به خودمان است و تنها از طریق فناوری نمی‌توان به آن دست یافت، ادامه دهیم.»

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام