نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

نتفلیکس دو اسپین آف سریال The Witcher را لغو کرد

نتفلیکس دو اسپین آف سریال The Witcher را لغو کرد : نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال محبوب The Witcher با فصل پنجم پایان می یابد. برای ساده سازی تولید، دو فصل پایانی به صورت متوالی فیلمبرداری می شود. پس از فصل سوم، تغییری در بازیگران ایجاد می‌شود و لیام همسورث نقش گرالت ریویا را از هنری کویل بر عهده می‌گیرد. با این حال، فریا آلن همچنان سیری، آنیا چالاترا در نقش ینفر و جوی بیتی در نقش جسکیر به تصویر می کشد. با فناورانه همراه باشید …

لغو اسپین آف The Witcher توسط نتفلیکس

در اخبار اخیر، به نظر می رسد که نتفلیکس تصمیم گرفته است تولید پروژه های جدید بر اساس سریال The Witcher را متوقف کند. با توجه به آنچه در نتفلیکس است، سریال پیش درآمد، موش‌ها، و یک اسپین‌آف بدون عنوان کودکان لغو شده‌اند. The Rats بر روی ماجراهای گروهی از کودکان ولگرد معرفی شده در قسمت پایانی فصل سوم تمرکز داشت. بازیگران مطرحی چون دولف لاندگرن، بن رادکلیف، کریستال الوین، فابیان مک کالوم، آگی کی آدامز، جولیت الکساندرا، کانر کرافورد، دیودون ون در مروه، مورگان سانتو و استولمارک بخشی از این مجموعه بودند.

طبق گزارشات اطلاعات ردانی، موش ها به مدت دو ماه در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده است. با این حال، تنها بخش کوچکی از مینی سریال قبل از اینکه نتفلیکس تصمیم به لغو پروژه پس از بررسی فیلم بگیرد، تکمیل شد. حدس زده می شود که برخی از صحنه های موش ها ممکن است به عنوان فلش بک در فصل چهارم آینده Witcher استفاده شود. تایید این موضوع باید تا انتشار فصل بعد صبر کرد.

با نگاهی به آینده، نتفلیکس قصد دارد انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep را در اواخر سال 2024 منتشر کند. خلاصه داستان نشان می دهد که گرالت وظیفه بررسی یک سری حملات در دهکده ای ساحلی را بر عهده خواهد داشت که به طور ناخواسته درگیر می شود. در یک درگیری طولانی مدت بین انسان ها و پری دریایی ها. برای حل تنش های فزاینده، گرالت به حمایت متحدانش تکیه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا