بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

انیمه Mushoku Tensei برای فصل سوم تمدید شد

انیمه Mushoku Tensei برای فصل سوم تمدید شد : استودیو Bind به طور رسمی تمدید انیمه محبوب Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation برای فصل سوم را تایید کرد. این اعلامیه از طریق انتشار یک پوستر و تیزر منتشر شد و باعث ایجاد هیجان در بین طرفداران برای ادامه سریال آینده شد. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

جزئیات فصل سوم انیمه Mushoku Tensei

اقتباس انیمه مانگا Mushoku Tensei: Reincarnation بدون شغل، بر اساس اثر Rifujin no Magonote، به زندگی Rodeus Gerirat، عضوی از یک خانواده معتبر و با نفوذ می پردازد. رودئوس علی‌رغم اصالت‌اش، یک عمر قبل از این زندگی کرده است. در زندگی قبلی خود، او فردی مأیوس بود که زندگی انفرادی را رهبری کرد و در یک حادثه غم انگیز با مرگ خود مواجه شد.

با این حال، مرگ پایان سفر او را نشان نداد، زیرا او دوباره در قلمروی خارق العاده و باشکوه متولد شد، این بار به عنوان یک کودک با استعداد و جادوگر. رودئوس که با خاطرات زندگی گذشته خود مسلح است، مصمم است تا با استفاده از توانایی‌های خارق‌العاده‌ای که در اختیار دارد، سال‌های غم و اندوه را با وجودی پر جنب و جوش و پرنشاط در این دنیای جدید جایگزین کند.

مانگای Mushoku Tensei شامل 25 جلد بود که از سال 2012 تا 2015 منتشر شد. علاوه بر این، اقتباس لایت رمان شامل 24 جلد بود و از سال 2014 تا 2022 به صورت سریال پخش شد. فصل اولیه انیمه Mushoku Tensei: Reincarnation بدون شغل شامل دو قسمت 3 بود. قسمت‌های 11 و 12 قسمت، در سراسر سال 2021 پخش می‌شود. فصل دوم انیمه، Moshoku Tensei: Idle Reincarnation، شامل 24 قسمت و یک OVA است. قسمت اول، شامل 13 قسمت، در تابستان 2023 پخش شد، در حالی که 12 قسمت باقی مانده از فصل دوم بهار امسال پخش شد و در قسمت آخر امشب به اوج خود رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام