نصب بازی کنسول
اخبار بازی

بازی Mortal Kombat 1 میزبان محتوای خاطره انگیز خواهد بود

بازی Mortal Kombat 1 میزبان محتوای خاطره انگیز خواهد بود : کارگردان اولین فیلم مورتال کامبت در مورد گنجاندن لباس های معروف از فیلم 1995 بحث کرد. شرکت NetherRealm اخیراً تریلر Homelander را به عنوان جدیدترین شخصیت الحاقی Mortal Kombat 1 به نمایش گذاشته است که از شخصیت اصلی سریال The Boys الهام گرفته است. به غیر از Homelander، علاقه مندان به Mortal Kombat محتوای هیجان انگیزتری برای پیش بینی دارند. با فناورانه به دنیای گیم و بازی خوش آمدید و ما را تا انتهای این خبر در مورد بازی محبوب و مورد علاقه گیمرا همراهی کنید …

 با ادامه خبر بازی Mortal Kombat 1 میزبان محتوای خاطره انگیز خواهد بود همراه باشید ، کارگردان Ed Bone در توییتر فاش کرد که مجموعه ای از لباس های کلاسیک با الهام از فیلم Mortal Kombat محصول 1995 به زودی به بازی معرفی می شود. استودیوی Netherrealm با تصویری از اسکورپیون که لباس کلاسیکی شبیه ظاهر شخصیت در فیلم فوق الذکر را به تن کرده است، طرفداران را مسخره کرد. در حالی که لباس کلاسیک اسکورپیون تایید شده است، لباس‌های کلاسیک دیگر جنگنده‌های Mortal Kombat 1 هنوز در دست نیست.

بازیکنان Mortal Kombat 1 می توانند منتظر ورود Homelander در بهار امسال باشند و Mavado در ماه می به عنوان یک مبارز ظاهر می شود. با این حال، جزئیات مربوط به گنجاندن Terra در حال حاضر فاش نشده است.اولین قسمت از Mortal Kombat برای پلتفرم‌های مختلف مانند رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. علاوه بر این، Xbox Series S اخیراً عرضه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا