بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار تکنولوژی

مارک زاکربرگ رقبای هوش مصنوعی را به تلاش برای «خلق خدا» متهم کرد

مارک زاکربرگ رقبای هوش مصنوعی را به تلاش برای «خلق خدا» متهم کرد : وقتی هوش عمومی مصنوعی (AGI) بالاخره رسید، آیا نوکر ما خواهد شد؟ ارباب ما؟ یا اصلاً چیز دیگری، شاید هم چیزی فراطبیعی؟ به عنوان یک اقدام احتیاطی معمول، من به هر شکلی که خلاقیت‌های جدید هوش مصنوعی ما داشته باشند، استقبال می‌کنم. اما مارک زاکربرگ، استاد متا، معتقد است که رقبای او در صنعت هوش مصنوعی در واقع از چیزی رنج می‌برند که شما می‌توانید آن را توهم خدا نامید. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

ال زاک در گفتگو با کانال یوتیوب Kallaway (از طریق Tech Crunch)، آنچه را که به نظر او رویکرد بیش از حد مسیحایی رقابت برای توسعه هوش مصنوعی می‌داند، مورد هدف قرار داد.

“به نظر من زمانی که مردم در صنعت فناوری در مورد ساخت این “یک هوش مصنوعی واقعی” صحبت می کنند، این یک تغییر بسیار بزرگ است. تقریباً انگار فکر می کنند که دارند خدا یا چیزی را می آفرینند. این کاری نیست که ما انجام می دهیم، من نمی کنم. زاکربرگ می‌گوید: «فکر نمی‌کنم این‌طور باشد.

با ادامه خبر مارک زاکربرگ رقبای هوش مصنوعی را به تلاش برای «خلق خدا» متهم کرد همراه باشید …

او همچنین از رویکردی انحصاری در توسعه هوش مصنوعی انتقاد کرد. “بعضی از مردم می گویند که یک هوش مصنوعی بزرگ واقعی وجود خواهد داشت که می تواند همه کارها را انجام دهد و من فکر نمی کنم که همه چیز اینگونه پیش می رود. من می فهمم که اگر در آزمایشگاه هوش مصنوعی هستید، می خواهید این کار را انجام دهید. احساس می کنید کاری که انجام می دهید بسیار مهم است، مانند “ما در حال ساختن یک چیز واقعی برای آینده هستیم”.

“اما من فقط فکر می‌کنم که واقعاً اینطور نیست که کارها این‌طور نیست. اینطور نیست که یک برنامه در تلفن‌های افراد وجود داشته باشد که مردم از آن استفاده می‌کنند. هیچ سازنده‌ای وجود ندارد که مردم همه محتوای خود را از آن بخواهند، یک برنامه وجود ندارد که مردم همه محتوای خود را بخواهند. از آن، یک تجارت وجود ندارد که مردم بخواهند همه چیز را از آن بخرند.”

او نکته ای دارد، اگرچه بدون هیچ گونه کنایه ای به آن اشاره می کند. از این گذشته، متا این تصور را به وجود می‌آورد که می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است از زندگی دیجیتالی خود برخوردار باشیم.

فیس بوک به عنوان یک فهرست آنلاین برای دانشجویان شروع به کار کرد تا ببینند که همکلاسی هایشان چقدر داغ هستند. اکنون می‌خواهد در تمام فعالیت‌های اجتماعی شما، همه چیزهایی که می‌فروشید، پیام‌هایی که می‌فرستید، با چه کسی قرار می‌گذارید، و کارهایی که انجام می‌دهید، وارد عمل شود. اگر Metaverse زاکربرگ تلاش او برای تبدیل Meta به برنامه جهانی تقریباً همه چیز نیست، من مطمئن نیستم که چیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام