نصب بازی کنسول
اخبار بازی

بازی Manor Lords فروش بسیار خوبی را تجربه می کند

بازی Manor Lords فروش بسیار خوبی را تجربه می کند : Manor Lords، بازی استراتژیک قرون وسطایی، قبل از عرضه مورد توجه قابل توجهی قرار گرفت و اکنون به نظر می رسد که پس از انتشار اولیه، تقویت قابل توجهی دریافت کرده است. Hooded Horse، ناشر بازی، اخیراً در توییتر فاش کرد که فروش Manor Lords از یک میلیون واحد فراتر رفته است. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

علاوه بر این در ادامه خبر “بازی Manor Lords فروش بسیار خوبی را تجربه می کند” ، بازی توسعه یافته توسط استودیوی Slavic Magic، عمدتا توسط یک فرد، با بیش از 170000 بازیکن که به طور همزمان در Steam بازی می کردند، به نقطه عطف قابل توجهی دست یافت. این یک رکورد جدید برای بازی های استراتژی شهرسازی در استیم است. ناشر تاکید کرد که هیچ بازی دیگری در ژانرهای مشابه، مانند استراتژی بزرگ و شبیه سازهای شهرسازی، تا به حال به این تعداد کاربر همزمان مانند Manor Lords نرسیده است.

Manor Lords در حال حاضر از طریق دسترسی زودهنگام در Steam قابل دسترسی است و Slavic Magic Studio تایید کرده است که به مدت یک سال در این مرحله باقی خواهد ماند. علاوه بر این، برنامه‌هایی برای انتشار بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دست اجراست و توسعه برای Xbox Series S نیز در حال انجام است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا