بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار کریپتو کارنسی

هنگ کنگ آماده است تا در 15 آوریل از ETF بیت کوین رونمایی کند

هنگ کنگ آماده است تا در 15 آوریل از ETF بیت کوین رونمایی کند : رگولاتور اوراق بهادار هنگ کنگ قصد دارد اولین دسته از ETF های بیت کوین را در 15 آوریل تایید کند , با این حال، Tencent News روز چهارشنبه گزارش داد، انتظار می رود در دسترس بودن آنها تقریباً دو هفته پس از تأیید آغاز شود. تحلیلگران مالی پیش بینی کردند که اولین ETF بیت کوین در هنگ کنگ می تواند به 20 میلیارد دلار برسد. این کوچکتر از محصولات مشابهی است که در حال حاضر در ایالات متحده موجود است. با فناورانه همراه باشید …

طبق گزارش ها، SFC لیست شرکت های صندوق مجاز را پیش از اعلام تایید اولیه در 15 آوریل به روز کرد. این فهرست شامل مدیران دارایی چینی Harvest Global Investment و China Asset Management در این لیست بود.

این به آن‌ها امکان می‌دهد تا محصولات مرتبط با ارز دیجیتال، از جمله ETF‌های Spot Bitcoin را صادر کنند. Harvest در 26 ژانویه برای ETF درخواست داده بود. حامیان ETF در حال حاضر بحث در مورد فهرست شدن را با بورس اوراق بهادار هنگ کنگ آغاز کرده اند.

هنگ کنگ استانداردهایی را برای بازار ETF بیت کوین نقطه ای تعیین می کند
در ادامه خبر “هنگ کنگ آماده است تا در 15 آوریل از ETF بیت کوین رونمایی کند ” هنگ کنگ در ماه دسامبر آمادگی خود را برای تایید ETF های بیت کوین نقطه ای نشان داد که بازتاب روندهای اخیر در ایالات متحده است. SFC با اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) همکاری کرد. و برای پذیرش درخواست این محصولات دارایی مجازی اعلام آمادگی کردند.

علاوه بر این، آنها دستورالعمل های روشنی را برای واسطه های درگیر در توزیع این وجوه ایجاد کردند.

آنها تاکید کردند که محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری نقطه ای باید به همان الزامات سختگیرانه ای که تنظیم کننده های هنگ کنگ برای صندوق های مشترک سنتی و سایر محصولات سرمایه گذاری ساختاریافته ایجاد شده اند، پایبند باشند.

SFC همچنین تصریح کرد که صادرکنندگان محصول باید سابقه انطباق قوی با مقررات را نشان دهند. علاوه بر این، آنها باید حداقل یک کارمند واجد شرایط با تجربه مرتبط در مدیریت دارایی های مجازی یا محصولات مشابه را استخدام کنند.

رگولاتور همچنین گفت این محصولات مجاز به استفاده از نوردهی اهرمی نخواهند بود. علاوه بر این، ناشران موظف به همکاری با صرافی های از پیش تأیید شده برای کلیه فعالیت های تجارت دارایی و خرید هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام