بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
آموزش های کریپتوکارنسی

ایردراپ تلگرامی هولد کوین (HoldCoin)

ایردراپ تلگرامی هولد کوین (HoldCoin) : هولد کوین ، یک ربات تلگرام تازه توسعه یافته، شباهت زیادی به همستر کامبت دارد. در ربات تلگرام HoldCoin ، کاربران برای دریافت سکه کافیست انگشت خود را روی دکمه Hold قرمز نگه دارند، زیرا سکه هایی که از بالای صفحه می افتند به سمت آهنربا کشیده می شوند. این بازی نیاز به ضربه زدن را برطرف می کند. در ادامه معرفی ایردراپ با فناورانه همراه باشید …

پس از جمع‌آوری سکه‌ها، بازیکنان می‌توانند برای خرید کارت‌های بازی به بخش Mine مراجعه کنند که بدون نیاز به حضور آنها، مقدار سکه‌های استخراج شده در ساعت را افزایش می‌دهد. در حال حاضر، تعداد کارت های بازی موجود محدود است، اما به احتمال زیاد در آینده گسترش خواهد یافت.

در ابتدای بازی، کاربران این امکان را دارند که کیف پول تلگرام خود را به بازی پیوند دهند. این اجازه می دهد تا هر گونه پاداش آینده به طور مستقیم به کیف پول آنها در شبکه TON واریز شود.

استخراج ارز Holdcoin

برای استخراج و ماین ارز هولد کوین روی لینک زیر کلیک کرده و وارد ربات هولدکوین شوید…

⭐️🔥👈👈عضو شو و همین حالا 25000 ارز $HOLD بدست بیار !!!! 👉👉🔥⭐️

آموزش ربات تلگرام هولد کوین

در ادامه این آموزش با فناورانه همراه باشید تا به صورت کامل بخش های ربات هولد کوین را به صورت تصویری برای شما آموزش دهیم …

ایردراپ تلگرامی هولد کوین (HoldCoin)

این تب به عنوان مرکز مرکزی ربات عمل می کند و به شما امکان می دهد سکه ها را با فشار دادن و نگه داشتن انگشت خود روی دکمه قرمز رنگ جمع آوری کنید.

در بالای صفحه سه گزینه را خواهید دید:

1. Mine Speed: نرخ استخراج سکه در زمانی که شما دور هستید را در هر ساعت نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر 20 در ساعت را نشان دهد، به این معنی است که هر ساعت 20 سکه از طرف شما جمع آوری می شود.
2. Frens Mine Boost: با دعوت دوستان به بازی، این ویژگی به شما یک جایزه ساعتی می دهد که سرعت کلی ماین شما را افزایش می دهد.
3. Total Mining Speed: نشان دهنده سرعت استخراج ترکیبی سکه در ساعت است که حاصل جمع دو گزینه قبلی است.

در زیر این بخش ها، موجودی سکه شما قابل مشاهده است، در حالی که در پایین، یک نوار سبز رنگ وجود دارد که نشان دهنده سطح انرژی شما است. این نوار با جمع‌آوری سکه‌ها خالی می‌شود، اما به مرور زمان دوباره پر می‌شود.

با کلیک بر روی آیکون کیف پول مشکی روی صفحه، می توانید کیف پول تلگرام خود را به بازی پیوند دهید.

بخش پاداش روزانه که با نماد تقویم رنگارنگ مشخص شده است، جایی است که می توانید جوایز روزانه خود را دریافت کنید. به این روند ادامه دهید و در روز نهم، 300000 سکه به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. 🤑

بخش بوست (Boost) 🚀

ایردراپ تلگرامی هولد کوین (HoldCoin)

اگر تجربه کار با ربات های مشابه تلگرام را دارید، این بخش را کاملا آشنا خواهید دید. این به دو بخش اصلی تقسیم می شود: روزانه رایگان و تقویت کننده.

بخش روزانه رایگان دو گزینه را ارائه می دهد که می تواند تا 3 بار در روز فعال شود.

گزینه Full Energy نوار انرژی سبز شما را دوباره پر می کند. از این گزینه فقط زمانی استفاده کنید که نوار انرژی شما کاملا خالی باشد.

گزینه طوفان سکه حالت گردباد را فعال می کند که روند سرقت سکه ها را سرعت می بخشد. به مدت 10 ثانیه، سکه ها را با سرعتی بیشتر از حد معمول دریافت خواهید کرد.

بخش Booster پیشرفت هایی را برای ربات ارائه می دهد.

با استفاده از سکه هایی که جمع آوری کرده اید می توانید سه گزینه را به سطوح بالاتر ارتقا دهید. این به شما کمک می کند تا سکه ها را با سرعت بیشتری در بازی جمع آوری کنید.

گزینه Multivalue: افزایش سطح این گزینه ارزش هر سکه سرقت شده را 1+ واحد افزایش می دهد. به عنوان مثال، ارتقاء از سطح یک به سطح دو، ارزش سکه را از 1 به 2 افزایش می دهد، اما همچنین 2 واحد از نوار انرژی شما را کاهش می دهد.

توجه: ارتقاء این گزینه نه تنها نوار انرژی شما را سریع‌تر تخلیه می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند سکه‌های بیشتری را در طول فعال‌سازی طوفان سکه جمع‌آوری کنید.

گزینه حد انرژی: افزایش این گزینه نوار انرژی شما را 250 سکه افزایش می دهد.

گزینه Fill Rate: بهبود این گزینه سرعت پر شدن نوار انرژی شما را افزایش می دهد.

بخش کسب امتیاز 💰 (Earn)

ایردراپ تلگرامی هولد کوین (HoldCoin)

بخش ماین ⛏️

ایردراپ تلگرامی هولد کوین (HoldCoin)

در این بخش، کسب هر کارت منجر به افزایش سطح آن می شود و متعاقباً منجر به افزایش سود ساعتی تولید شده می شود. سود انباشته در هر ساعت از همه کارت‌های به‌دست‌آمده مربوط به کل سود به‌دست‌آمده در هر ساعت است، که نشان‌دهنده سکه‌های جمع‌آوری‌شده توسط ربات در غیاب شما از بازی است.

این بخش شامل تهیه کارت است که هر خرید به ارتقای سطح کارت و در نتیجه افزایش سود ساعتی کمک می کند. سود جمعی در هر ساعت که از همه کارت‌های به‌دست‌آمده به‌دست می‌آید برابر است با سود کلی به‌دست‌آمده در هر ساعت، که نشان‌دهنده سکه‌هایی است که توسط ربات جمع‌آوری می‌شود در حالی که شما به طور فعال بازی را انجام نمی‌دهید.

در این بخش خاص، کسب کارت ها منجر به افزایش تدریجی سطوح آنها می شود که متعاقباً منجر به افزایش سود ساعتی می شود. سود ترکیبی در هر ساعت از همه کارت های خریداری شده، کل سود کسب شده در هر ساعت را نشان می دهد، که نشان دهنده سکه های جمع آوری شده توسط ربات در غیاب شما از بازی است.

جهت دریافت جدید ترین ایردراپ ها و کمبو های روزانه  میتونید در کانال تلگرامی فناورانه جوین شید و از جدید ترین اخبار ایردراپ ها و جوایز و نحوه نقد کردنشون باخبر شید:

لینک کانال تلگرام : https://T.me/fanavaraneh_com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام