بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
آموزش های کریپتوکارنسی

ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz)

ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz) : بازی همستر که پس از موفقیت بازی نات کوین محبوبیت پیدا کرد، به نقاط عطف قابل توجهی دست یافت. رابط کاربری کاربرپسند بازی، دسترسی رایگان و وجود ربات در تلگرام به محبوبیت بی حد و حصر بازی در بین کاربران کمک کرده است. با این حال، بازی های دیگری به عنوان رقبای بازی همستر ظاهر شدند که Gemz یکی از آنها بود. Gemz تجربه بازی مشابهی را با بازی Hamster ارائه می دهد، البته با کمی تغییرات که در ادامه این مقاله قصد معرفی این بازی تلگرامی جذاب را داریم ، پس با فناورانه همراه باشید …

معرفی ایردراپ Gemz

همونطور که میدونید بله بیشتر ربات ها بر بستر تون عرضه شده اند ، اما شاهد این هستیم که ربات جمز در پلتفرم Base هستیم ، که نام آن GEMZ است . این ربات بر خلاف اکثر ربات ها از بلاکچین Base برای لانچ خود استفاده میکند.

ویژگی‌های ربات Gemz

  • از ویژگی های قابل توجه ربات Gemz می توان به پلتفرم Base آن اشاره کرد که هم از سوی کاربران و هم از توسعه دهندگان بازخورد مثبتی را به همراه داشته است. این پلتفرم امنیت و کارایی را در اولویت قرار می دهد و محیطی ایده آل برای توسعه روبات ها و برنامه های کاربردی نوآورانه ایجاد می کند.
  • Gemz با الهام از عملکرد ربات‌های همستر مانند، فعالیت‌ها و تعاملات جذابی را به کاربران ارائه می‌دهد که منعکس‌کننده جذابیت این روبات‌های محبوب است. با شرکت در این فعالیت ها، کاربران می توانند از جوایز و مزایا بهره مند شوند.
  • علاوه بر این، عملکرد چشمگیر پلتفرم Base و قابلیت های ربات Gemz فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا در این پلتفرم مشارکت کنند. این مشارکت نه تنها رشد بالقوه را تقویت می کند، بلکه درهایی را به روی سودآوری برای کاربران باز می کند.

آموزش ماین Gemz

⭐️🔥👈👈عضو شو و همین حالا 25000 ارز Gemz بدست بیار !!!! 👉👉🔥⭐️

بعد از عضویت در ربات با صفحه زیر مواجه خواهید شد :

ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz)

این ربات که به ربات Gemz معروف است شباهت هایی با ربات همستر کامبت دارد. برای به دست آوردن توکن های این بازی کافی است در قسمت Mine کارت های مختلف را کلیک کرده و خریداری کنید. ربات Gemz از اجزای متمایز تشکیل شده است، از جمله:

1. بخش Join Team: در اینجا، شما می توانید به گروه های مختلف بپیوندید یا گروه خود را ایجاد کنید.
2. بخش دوستان: با دعوت از دوستان خود می توانید توکن های اضافی را جمع آوری کنید.
3. بخش ماین: مشابه ربات مبارزه با همستر، این بخش به شما این امکان را می دهد تا با تهیه و ارتقاء کارت، سرعت معدن خود را افزایش دهید.
4. بخش کسب درآمد: درگیر وظایف یا ماموریت های مختلف درون بازی باشید تا توکن های بیشتری به دست آورید.

آموزش ایردراپ Gemz

با ورود به این صفحه، تصویری را در بالا مشاهده می کنید که کادری را نشان می دهد که باشگاهی را که در حال حاضر در آن عضو هستید را نشان می دهد. با ضربه زدن بر روی آن، می توانید به صفحه باشگاه بروید تا به باشگاه بپیوندید یا از آن خارج شوید.

کمی پایین تر، موجودی شما به دنبال لیگی که در آن شرکت می کنید قابل مشاهده خواهد بود. با جمع آوری امتیاز بیشتر به لیگ های بالاتر بروید.

در مرکز تصویر، لوگوی ویژه بازی – الماس را خواهید دید. جمع آوری این الماس ها با ضربه زدن بر روی آنها امتیاز بیشتری به دست می آورید. با این حال، توجه داشته باشید که هر لمس مخزن انرژی شما را که در پایین سمت چپ قرار دارد تخلیه می کند. اگر انرژی شما تمام شد، باید منتظر بمانید تا دوباره پر شود.

در مجاورت سنج انرژی خود و در سمت راست، می توانید ویژگی Boost را انتخاب کرده و به صفحه بعدی بروید :

ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz)

از سمت راست بالای این صفحه، شما می توانید قابلیت Rocket را تا سه بار در روز فعال کنید. با فعال کردن آن برای مدت کوتاهی، با هر ضربه موفق، چندین امتیاز کسب خواهید کرد. از طرف دیگر، می توانید گزینه Full Energy را برای پر کردن مخزن انرژی خود انتخاب کنید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که این گزینه تنها سه بار در یک بازه زمانی 24 ساعته در دسترس است.

با حرکت به سمت پایین، در قسمت Booster ها می توانید با انتخاب گزینه Multitap و ارتقای آن، قدرت استخراج خود را افزایش دهید. این به شما امکان می دهد تا قدرت هر ضربه ای را که می زنید افزایش دهید.

علاوه بر این، شما می توانید مخزن انرژی خود را در بخش محدودیت انرژی گسترش دهید و سرعت شارژ مجدد مخزن خود را در بخش سرعت شارژ افزایش دهید.

با این حال، مهم ترین ویژگی در این صفحه گزینه Tap bot است که در بازی Hamster وجود نداشت. هنگامی که این گزینه را فعال کردید، دیگر نیازی به ضربه زدن دستی نیست زیرا ربات به طور خودکار برای شما امتیاز جمع می کند، حتی زمانی که آفلاین هستید. البته، اگر انتخاب کنید که ضربه بزنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

از صفحه اصلی به قسمت Earn رفته که با صفحه زیر مواجه می شوید :

ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz)

از صفحه اصلی به قسمت Mine مراجعه کنید که با صفحه کارت ها مواجه خواهید شد :

ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz)

این بازی دارای کارت های روزانه مشابه بازی همستر، اما با پیچ و تاب است. برخلاف بازی Hamster، برای باز کردن کارت های مختلف باید امتیاز بیشتری جمع کنید و این بازی را چالش برانگیزتر و بدون شک جذاب تر می کند.

دوستان عزیز، من شما را تشویق می کنم که روی باز کردن کارت هایی با سطوح کمتر تمرکز کنید زیرا آنها قدرت استخراج بالاتری را ارائه می دهند و مقرون به صرفه تر هستند. برای افزایش سطح کارت های خود، باید به تدریج آنها را ارتقا دهید تا به کارت های روزانه دسترسی داشته باشید.

از بخش Friends هم میتوانید لینک زیر مجموعه گیری خودتون رو دریافت کنید و دوستاتون رو به این بازی دعوت کنید

سوالات متداول

آیا ایردراپ Gemz ارزش شرکت در آن را دارد؟
در حال حاضر شاهد جهش بازی های کلیکی هستیم و پیش بینی می شود که این روند همانند میم کوین ها برای کاربران سودآور باشد. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که انتظار می‌رود تعداد کاربران این بازی در مقایسه با بازی همستر کوچک‌تر باشد. بر اساس قانون عرضه و تقاضا، ایردراپ پروژه جمز این پتانسیل را دارد که سود بهتری را برای کاربران خود فراهم کند.

ایردراپ این پروژه چه زمانی انجام می شود؟
در حالی که هنوز بازه زمانی مشخصی در دسترس نیست، می توانید با دنبال کردن کانال رسمی این پروژه برای آخرین اخبار و اطلاعیه ها به روز باشید.

ارزش واحد پول Gemz چقدر خواهد بود؟
پیش بینی قیمت دقیق این ارز چالش برانگیز است. این بستگی به عوامل مهم مختلفی مانند تعداد کاربران فعال، تعداد کل ارزهای استخراج شده در پایان دوره ماینینگ، قیمت پروژه و صرافی هایی دارد که از این ارز پشتیبانی می کنند.

کدام بازی بهتر است Gemz یا Hamster؟
هر دو بازی شباهت‌هایی دارند، اما شایان ذکر است که بازی Hamster دارای پشتیبانی رسمی از بلاک چین است. در زمان نگارش این مقاله، بازی Gemz توسط تیم تلگرام پشتیبانی نمی شود. علاوه بر این، بازی Hamster پایگاه کاربر بزرگتر و پذیرش گسترده تری دارد. با این حال، بازی Gemz نسبتا جدید است. تعداد کاربران کمتر در بازی Gemz به طور بالقوه می تواند به نفع کاربران آن در طول ایردراپ باشد و انتظار می رود که این بازی در آینده نزدیک پایگاه کاربران بیشتری را جذب کند.

چگونه می توانم امتیاز بیشتری در این بازی کسب کنم؟
با ارزش ترین عامل در کسب امتیاز زمان شماست. شما می توانید با فعال سازی ربات ماینینگ و جمع آوری کارت های بازی در این ایردراپ شرکت کنید. علاوه بر این، دعوت از دوستان خود برای پیوستن می تواند به شما در جمع آوری امتیازات بیشتر کمک کند.

توصیه تیم فناورانه به شما عزیزان این است که فرآیند استخراج را در این بازی به صورت خودکار انجام دهید و از صرف زمان زیاد برای آن خودداری کنید.

جهت دریافت جدید ترین ایردراپ ها و کمبو های روزانه  میتونید در کانال تلگرامی فناورانه جوین شید و از جدید ترین اخبار ایردراپ ها و جوایز و نحوه نقد کردنشون باخبر شید:

لینک کانال تلگرام : https://T.me/fanavaraneh_com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام