نصب بازی کنسول
اخبار بازی

گیمرها به دلیل تبلیغات نادرست از Stellar Blade ناراضی هستند

نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات فیک

گیمرها به دلیل تبلیغات نادرست از Stellar Blade ناراضی هستند : یکی از کاربران Reddit اخیرا گزارش داده است که پشتیبانی PlayStation به بازیکنانی که تحت تأثیر تبلیغات نادرست در بازی Stellar Blade قرار گرفته‌اند، بازپرداخت می‌دهد. به طور خاص، یکی از لباس‌هایی که شخصیت اصلی بازی یعنی ایو به تن داشت، قبل از انتشار بازی و بررسی رسانه‌ها حذف شد. در نتیجه، برخی از خریداران درخواست بازپرداخت کرده اند. با اخبار گیم و دنیای بازی ها از فناورانه همراه باشید …

نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات فیک

اگر قصد دارید درخواست بازپرداخت کنید، 69.99 دلار (یا معادل آن) به عنوان غرامت دریافت خواهید کرد. در موارد خاص، این مبلغ ممکن است به کیف پول PSN شما منتقل شود. لطفاً توجه داشته باشید که زمان بازپرداخت ممکن است بسته به نحوه خرید بازی متفاوت باشد.

لباس مورد بحث، لباس خرگوش تعطیلات است. با این حال، برای کسانی که کنجکاو هستند، این لباس همچنان از طریق نسخه های فیزیکی بازی قابل دسترسی است. اگر نسخه دیسکی Stellar Blade را دارید، می توانید با اجرای نسخه 1.0 بازی به طور مستقیم از روی دیسک بدون نصب هیچ به روز رسانی، لباس مورد نظر را مشاهده کنید. اگر آخرین به‌روزرسانی را قبلاً نصب کرده‌اید، به سادگی آن را حذف کنید و سپس بازی را دوباره از روی دیسک نصب کنید. در صورتی که کنسول پلی استیشن 5 شما قبل از شروع بازی نیاز به آپدیت داشته باشد، می توانید آن را از اینترنت جدا کرده و به اجرای بازی ادامه دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا