بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

آغاز فیلمبرداری فصل دوم Poker Face

آغاز فیلمبرداری فصل دوم Poker Face : یکی از دوست‌داشتنی‌ترین سریال‌های اصلی Peacock، یک قدم به بازگشت به صفحه نمایش ما نزدیک‌تر است. روز دوشنبه، نویسنده و کارگردان تونی توست فاش کرد که فیلمبرداری فصل 2 Poker Face آغاز شده است. در حالی که بسیاری از جزئیات پیرامون فصل 2 Poker Face هنوز در دست نیست، لوح فشرده نشان می دهد که ناتاشا لیون، ستاره سریال، قسمت 2 را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

در پست توست آمده است: «روز اول فیلمبرداری فصل دوم Poker Face». هنوز در حال شمارش موهبت‌هایم هستم که می‌توانم وارد کار شوم و به ساخت فصل جدید یکی از برنامه‌های مورد علاقه‌ام کمک کنم.»

اولین روز از فیلمبرداری فصل دوم Poker Face. هنوز در حال شمارش موهبت هایم هستم که می توانم وارد آن شوم و به ساخت فصل جدید یکی از برنامه های مورد علاقه ام کمک کنم.

انتظار می‌رود که فصل 2 بازی Poker Face با عواقب پایانی فصل 1 روبرو شود که چارلی کیل از لیون خشم یک شرور جدید، رئیس جنایی بئاتریکس هاسپ (ریا پرلمن) را جلب کرد. از نظر تئوری، این باید فرصتی را برای چارلی فراهم کند تا معماهای جدیدی را حل کند، چیزی که به نظر می رسید گردانندگان برنامه نورا زاکرمن و لیلا زاکرمن در مصاحبه قبلی با Variety پیشنهاد کرده بودند.

نورا توضیح داد: «ما مطمئناً ایده هایی داریم. “کارهای زیادی وجود دارد که می‌خواستیم در فصل 1 انجام دهیم که به نوعی کنار گذاشتیم و گفتیم، ما عاشق این کار هستیم، اما صبر می‌کنیم. جزئیات هنوز در حال بررسی هستند. این یک پیکاپ اولیه بود، من نمی‌دانم. فکر نمی کنم کسی به این زودی انتظارش را داشته باشد، بنابراین یک چشم انداز واقعی هیجان انگیز است.

“اکنون در مورد نحوه نوشتن این نمایش و نحوه نوآوری در فرم بسیار آموزش دیده ایم که فکر می کنم وقتی به عقب برگردیم و به برخی از آن دنیاها یا شخصیت ها یا قتل هایی که کنار گذاشته ایم نگاهی بیندازیم، ممکن است پیدا کنیم. لیلا افزود. و ما شاهد عملکردهای این نوع فرمول‌ها بوده‌ایم، کارهایی که با لحن‌های مختلف به هم می‌ریزند، هر هفته با شخصیت‌های شرور جدید ملاقات می‌کنیم. بنابراین فکر می‌کنم می‌توانیم با اعتماد به نفس و خلاقیت زیاد وارد فصل دوم شویم.»

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام