بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

رکورد شکنی فصل سوم سریال The Bear

رکورد شکنی فصل سوم سریال The Bear : دیزنی این هفته اعلام کرد که اولین نمایش فصل سوم The Bear تاکنون از 5 میلیون بازدید عبور کرده است و در چهار روز اول پخش آن به 5.4 میلیون نفر رسیده است و به پربیننده ترین فیلمنامه فیلمنامه در تاریخ Hulu تبدیل شده است. همچنین این سومین پخش بزرگ فصل در تمام دوران و بهترین عملکرد برای اولین نمایش FX در Hulu است. این سریال تحسین شده یک پدیده به طور پیوسته در حال رشد بوده است و دیزنی می گوید فصل سوم 24 درصد بیشتر از فصل دو در همان زمان بازدید داشته است. در همین حال، فصل دوم، 70 درصد نسبت به فصل اول جهش داشت، که عملاً رتبه‌بندی بین فصل اول و اکنون دو برابر شد. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

در ادامه با رکورد شکنی فصل سوم سریال The Bear همراه باشید … این اعداد همه توسط Variety سازماندهی شده اند، اما توسط دیزنی بر اساس اعداد جریان داخلی گزارش شده است. خرس نه تنها در رسانه‌های اجتماعی، بلکه با حضور اعضای گروه بازیگران در مشاغل بیرونی، تبدیل به یک نقطه گفتگوی فرهنگی شده است.

“وقتی برای فصل 2 برگشتیم، با هم بحث کردیم، چون می‌دانستیم که موفق شده‌ایم، آیا می‌توانیم آن را کمی شیر بدهیم؟ آیا می‌توانیم آن را در طول هفته‌ها پخش کنیم؟ بیشتر Bear بهتر است؟ سپس فکر کردیم که این یک چیز فاسد است. به‌تازگی، جان لندگراف، رئیس FX، در توضیح مدل پرخوری سریال گفت: باید انجام دهیم، تا آن را برای مخاطبان تغییر دهیم. “روشی که کریس این کار را انجام می دهد، حتی اگر قسمت ها جدا هستند، حال و هوای کاملی در هر فصل وجود دارد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم آنچه را که قبلاً شروع کرده بودیم تغییر ندهیم و شک ندارم که به انجام آن ادامه می دهیم، زیرا این کار را انجام دادیم. در گذشته حتی اگر می توانستیم، فکر نمی کنم اکنون آن را تغییر دهیم.

FX و Hulu شرح جدیدی از The Bear ارائه کردند: فصل سوم سریال FX The Bear از کارمن «کارمی» برزاتو (جرمی آلن وایت)، سیدنی آدامو (آیو ادبیری) و ریچارد «ریچی» جریموویچ (ایبون ماس-باچرخ) پیروی می‌کند. آنچه برای ارتقای The Bear لازم است، جایگاه گوشت گاو آنها یک رستوران خوب را به بالاترین سطح تبدیل کرد، در حالی که تمام تلاش خود را فقط برای ماندن در تجارت انجام می دهند. این یک نبرد هر روز باخت در تجارت رستوران است. کارمی بیشتر از همیشه به خودش فشار می‌آورد و از خدمه‌اش که تمام تلاش خود را می‌کنند تا با شدت او مطابقت داشته باشند، برتری می‌خواهد.

“جستجوی آنها برای برتری در آشپزی، خدمه را به سطوح جدیدی سوق می دهد و بر پیوندهایی که رستوران را در کنار هم نگه می دارد، تاکید می کند. همانطور که اندازه تیم بزرگ می شود، هر یک از اعضا برای رسیدن به سطح بالاتری از خدمات در نقش خود تلاش خواهند کرد. در صنعت رستوران، شما هرگز روی زمین محکم نیستید، و با این چشم‌انداز دائماً در حال تغییر، چالش‌ها و فرصت‌های جدید به وجود می‌آید، سرآشپزهای ما یاد گرفته‌اند که هر ثانیه مهم است، اما در این فصل متوجه خواهیم شد که آیا آنها برای رسیدن به فردا چه چیزی را دارند یا خیر. “

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام