بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

توسعه دهنده Days Gone برای بازی بعدی از موتور دسیما استفاده خواهد کرد

توسعه دهنده Days Gone برای بازی بعدی از موتور دسیما استفاده خواهد کرد : استودیو Bend پس از انتشار Days Gone به محبوبیت رسید. در حالی که یک دنباله لغو شده است، تیم در حال کار روی یک IP سرویس زنده است که گفته می شود بودجه ای در حدود 250 میلیون دلار دارد. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

طبق گزارش ها، این پروژه از یکی از موتورهای داخلی پلی استیشن استفاده خواهد کرد. یک توسعه دهنده سابق فاش کرده است که Bend Studio از Decima Engine برای توسعه استفاده می کند.

چرا مهم است: Decima Engine به عنوان چشمگیرترین فناوری داخلی پلی استیشن متمایز است. تخصص زیادی در مورد موتور نیز در پلی استیشن موجود است که کمک گرفتن را آسان‌تر می‌کند.

همانطور که در Reddit مشاهده شد، Jason Pettibone، توسعه‌دهنده سابق Bend Studio، جزئیات جدیدی از بازی فعلی این استودیو را فاش کرده است.

با ادامه خبر “توسعه دهنده Days Gone برای بازی بعدی از موتور دسیما استفاده خواهد کرد” همراه باشید … پروفایل لینکدین او نشان می دهد که آخرین پروژه Bend Studio از همان موتوری استفاده می کند که IP Horizon را زنده کرد. برای ناآشنا، Decima Engine توسط Guerrilla Games ساخته شده است.

در بازی‌های دیگری مانند Death Stranding نیز استفاده شده است و Death Stranding 2 نیز از این فناوری استفاده خواهد کرد. در حالی که چیز زیادی مشخص نیست، طرفداران حداقل می توانند این بار انتظار یک جشن بصری را از Bend Studio داشته باشند.

موتور Decima به عنوان یک نیروگاه شناخته شده است که نتایج بسیار خوبی در بازی‌های بین نسلی مانند Horizon Forbidden West ایجاد می‌کند.

اگر استودیو Bend بتواند از حداکثر پتانسیل خود از این فناوری استفاده کند و گیم‌پلی مناسبی را ارائه دهد که طرفداران را درگیر خود نگه دارد، ممکن است موفقیت بزرگی در دست داشته باشد. طرفداران همچنین امیدوارند به زودی شاهد رونمایی رسمی از این پروژه باشند.

Days Gone قبلاً بر روی پایه‌های Unreal Engine ساخته شده بود. آخرین نسخه این فناوری بدون شک محبوب ترین گزینه برای توسعه بازی های مدرن است، اما Bend Studio یک گزینه داخلی را برای پروژه بعدی خود انتخاب کرده است.

این ممکن است در نهایت به نفع استودیو باشد، زیرا می تواند از توسعه دهندگان پلی استیشن در Guerrilla Games پشتیبانی دریافت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام