بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار بازی

سرورهای Battlefield 3 به زودی خاموش می شوند

سرورهای Battlefield 3 به زودی خاموش می شوند : کمپانی Electronic Arts که با نام EA نیز شناخته می شود، اخیراً در مورد در دسترس بودن برخی از بازی های نمادین از سری Battlefield اطلاعیه ای منتشر کرده است. طبق بیانیه، از 10 آگوست، Battlefield 3، Battlefield 4 و Battlefield Hardline دیگر بر روی کنسول های Xbox 360 و PlayStation 3 قابل خرید نخواهند بود. همچنین در 17 نوامبر تمامی خدمات آنلاین این بازی ها برای همیشه قطع می شود. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

شایان ذکر است که Battlefield 3 و 4 پس از این تاریخ همچنان بر روی رایانه‌ها قابل بازی خواهند بود، در حالی که Battlefield Hardline به همراه رایانه‌ها بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 همچنان در دسترس خواهد بود. با این وجود، انتظار می‌رود این پشتیبانی گسترده کوتاه مدت باشد. ذکر این نکته ضروری است که حالت تک نفره آفلاین این بازی ها تحت تأثیر این تصمیم قرار نخواهد گرفت.

انتشار عنوان مشهور Battlefield 3 در سال 2011 تحسین بی‌نظیری را از سوی گیمرها و منتقدان به همراه داشت و بدون زحمت از Call of Duty: Modern Warfare 3 پیشی گرفت. بسیاری آن را اوج سری Battlefield می دانند. پس از موفقیت، Battlefield 4 در سال 2013 راه اندازی شد و حرکت قبلی خود را حفظ کرد. در سال 2016، بتلفیلد 1 به پرفروش ترین عنوان این سری تبدیل شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. با این حال، Battlefield 3 با وجود انتشارات بعدی، برای همیشه جایگاه ویژه ای در قلب طرفداران خواهد داشت.

سرورهای Battlefield 3 به زودی خاموش می شوند
سرورهای Battlefield 3 به زودی خاموش می شوند

اکنون زمان خداحافظی با این بازی های فراموش نشدنی فرا رسیده است. سرورهای آنلاین سه نسخه Battlefield در کنسول های نسل هفتم به زودی غیرفعال می شوند. علیرغم در دسترس بودن محدود آنها، تعداد بازیکنان رو به کاهش برای قسط سیزدهم در رایانه ها نشان دهنده کاهش اجتناب ناپذیر است. در نهایت، الکترونیک آرتز سرورهای بازی روی رایانه ها را برای همیشه می بندد. این حرکت ممکن است بر سازگاری این بازی‌ها تأثیر بگذارد و در آینده نزدیک منجر به توقف اجرای این عناوین بر روی کنسول‌های X، S و Xbox One شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام