بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

آنتونی استار به شایعات پیوستن او به دی سی اشاره می کند

آنتونی استار به شایعات پیوستن او به دی سی اشاره می کند : آنتونی استار از Boys به این ادعا پرداخته است که او برای ایفای نقش شخصیت اصلی سری Booster Gold برای دنیای جدید DC انتخاب شده است. استار به خاطر بازی جذاب خود در نقش شخصیت شرور Homelander در The Boys به یکی از محبوب ترین نام ها در دنیای ابرقهرمانی تبدیل شده است. اخیراً، این ستاره با شایعاتی در مورد بازیگری در یکی از پروژه های آینده DCU – Booster Gold – درگیر شد و مدت زیادی طول نکشید که از بازیگر در مورد آن سوال پرسیده شد. با فناورانه همراه باشید …

با ادامه خبر “آنتونی استار به شایعات پیوستن او به دی سی اشاره می کند” همراه ما باشید …

استار قبل از اینکه به تمجید از کار ذهن خلاق DCU بپردازد، در مورد بازی گلف با گان اظهار نظری گستاخانه کرد و گفت: “من هیجان زده هستم که ببینم او چه چیزی درست می کند.” هنوز مشخص نشده است که آیا این شامل Starr از سری Booster Gold می‌شود یا خیر. نقل قول کامل را در زیر بررسی کنید:

“من و جیمز فقط گلف بازی می کنیم. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم او با دنیای DC چه می کند. فکر می کنم او کارگردان، تهیه کننده و استعداد فوق العاده ای است. او یکی از بزرگترین برندهای صنعت است، بنابراین من هیجان زده هستم که ببینم چه کار می کند. او آشپزی می کند.”

استار تاکنون در سه فصل سریال The Boys نشان داده است که یکی از بهترین بازیگرانی است که تا به حال از اقتباس های ابرقهرمانی برخوردار بوده است. او با حرکات بزرگ و کوچک‌ترین حرکات هوملندر را وحشتناک می‌کند، مانند اینکه چگونه از چشمانش استفاده می‌کند تا هوملندر را تقریباً در هر صحنه‌ای که در آن حضور می‌یابد در آستانه فروپاشی به نظر برساند. این نوع استعداد برای تعدادی از افراد مناسب است. نقش های DCU

استار یکی از نامزدهای پیشرو در میان طرفداران برای بازی Reverse-Flash در DCU بوده است. همانطور که سریال The Flash ساخته گرانت گاستین نشان داد، در Reverse-Flash به عنوان یک شخصیت شرور پتانسیل زیادی وجود دارد. این شخصیت حتی می‌تواند یک دشمن اصلی DCU باشد و با قهرمانان دیگر فراتر از Flash مبارزه کند، همانطور که برنامه اصلی کارگردان Zack Snyder برای DCEU بود. شخصیت ترسناک استار به عنوان Homelander به خوبی برای Reverse-Flash ترجمه می‌شود و او را تهدیدی برای همه قهرمانان DCU می‌کند.

یکی دیگر از شرورهای اصلی DCU که استار می‌تواند بازی کند، هاروی دنت با نام مستعار Two-Face است. استار طیف بازیگری را دارد تا دوگانگی شخصیت را به نمایش بگذارد، هاروی را به یک قهرمان کاریزماتیک تبدیل کند و سپس داستان غم انگیز تبدیل شدنش به دو چهره شوم را روایت کند. در مورد قهرمانان DCU، بهترین نقش ممکن استار واقعاً همان نقشی است که شایعه شده است – Booster Gold. شخصیت Homelander این بازیگر، شوخ طبعی مورد نیاز برای Booster Gold را نشان می دهد – اگرچه قهرمان DCU بدون ته مایه های شوم شخصیت شرور The Boys این کار را انجام می دهد. هنوز مشخص نشده است که چه کسی رهبری Booster Gold را بر عهده دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام