نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

اعلام وضعیت دنباله فیلم The Pope’s Exorcist

اعلام وضعیت دنباله فیلم The Pope’s Exorcist : راسل کرو اخیراً عمیقاً در نقش های مشابه نقش داشته است که ممکن است طرفداران او را سردرگم کند. او سال گذشته با فیلم جن گیر پاپ بازی جذابی در ژانر ترسناک ارائه کرد و امسال با فیلم ترسناک دیگری با عنوان جن گیری بازگشته است. اولین تریلر The Exorcism بازخورد مثبتی از طرفدارانش دریافت کرد، اگرچه برخی آن را با دنباله ای برای The Pope’s Exorcist اشتباه گرفتند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این دو فیلم تنها در ژانر ترسناک مشترک هستند، زیرا جهان و روایت آنها کاملاً متفاوت است. مدتی است که صحبت ها برای ساخت دنباله فیلم The Pope’s Exorcist ادامه دارد. با فناورانه همراه باشید…

جف کاتز، تهیه کننده The Pope’s Exorcist اخیرا در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به لطف حمایت طرفداران، دنباله آن رسما در دست ساخت است. راسل کرو در فیلم The Pope’s Exorcist 2 نقش خود را به عنوان یک پدر معنوی که با نیروهای اهریمنی روبرو می شود، دوباره بازی خواهد کرد. کاتز قصد دارد از قراردادهای نامگذاری دنباله های سیاره میمون ها برای فیلم هایش الهام بگیرد.

در ادامه خبر “اعلام وضعیت دنباله فیلم The Pope’s Exorcist” راسل کرو در مصاحبه ای در برنامه The Six O’Clock Show اشاره کرد که جن گیر پاپ ممکن است در نهایت به یک سه گانه تبدیل شود. موفقیت فیلم‌ها در باکس آفیس آینده این فرنچایز ترسناک را تعیین می‌کند و برنامه‌هایی برای قسمت دیگری از آن در حال انجام است. اولین فیلم بر روی شخصیت واقعی گابریل آمورث متمرکز بود که انجمن بین المللی جن گیران را تأسیس کرد و طبق گزارش ها بیش از 160000 جن گیری انجام داد. این تاریخ غنی فرصت هایی را برای روایت های متعدد در فیلم های آینده باز می کند.

در حالی که منتظر The Pope’s Exorcist 2 هستید، طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر The Exorcism باشند که به زودی در سینماها اکران خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا