نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

استقبال بی سابقه ای از Knuckles در سرویس پارامونت

استقبال بی سابقه ای از Knuckles در سرویس پارامونت : هنگامی که تریلر بحث برانگیز اولیه Sonic the Hedgehog رونمایی شد، به جرات می توان گفت که هیچ کس نمی توانست تاثیر مثبت توجه به نظرات طرفداران در مورد پارامونت پیکچرز را پیش بینی کند. این رویکرد نه تنها فیلم فوق الذکر را به طور کامل بازسازی کرد، بلکه پایه و اساس یک جهان سینمایی جدید با محوریت سونیک را پایه گذاری کرد که در نتیجه دو فیلم موفق و جذاب به وجود آمد. اکنون تمرکز روی اولین اسپین آف با عنوان Knuckles است که ماجراهای ناکلز و همراهانش را به صفحه تلویزیون و سرویس پخش پارامونت پلاس آورده است. با فناورانه همراه باشید …

در ادامه خبر “استقبال بی سابقه ای از Knuckles در سرویس پارامونت” باید به این نکته اشاره کرد که این سریال موردانتظار، متشکل از 6 قسمت، آخر هفته گذشته در پارامونت پلاس پخش شد و در مجموع 4 میلیون ساعت بازدید داشت. جالب اینجاست که ناکلز تنها در یک آخر هفته موفق شد نیمی از ساعت تماشای فیلم Lawmen: Bass Reeves را به دست آورد و موفقیت قابل توجهی را برای پارامونت رقم زد. علاوه بر این، این سریال علاقه‌مندی به تماشای مجدد فیلم‌های Sonic the Hedgehog را افزایش داده است که منجر به افزایش قابل توجه 278 درصدی در میانگین بینندگان شده است.

چنین استقبال مثبتی نویدبخش انتشار آتی بازی Sonic the Hedgehog 3 در 20 دسامبر است، جایی که مخاطبان می توانند انتظار داشته باشند که سونیک با شودو، که صدایش کسی جز کیانو ریوز نیست، روبرو شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا