بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
اخبار سخت افزار

کارت گرافیک AMD Navi 48 XTX با چهار طرح مختلف برد دیده شد

کارت گرافیک AMD Navi 48 XTX با چهار طرح مختلف برد دیده شد : پردازنده‌های گرافیکی Radeon AMD همیشه طیف وسیعی از تراشه‌ها و نسخه‌ها را با هر نسل جدید ارائه می‌دهند. با این حال، به نظر می رسد که سری آینده Radeon RX 8000 ممکن است آنچنان که پیش بینی می شد دارای تنوع گرافیکی نباشد. مشابه سری RX 5000، انتظار می رود AMD تنها دو سری GPU را معرفی کند. پردازنده‌های گرافیکی گسسته سری RDNA4 از دو مدل تشکیل شده‌اند: Navi 48 و Navi 44. مدل Navi 48 XTX که اخیراً در یک لیست تجاری مشاهده شده است، احتمالاً در محصولات رده بالاتر AMD استفاده خواهد شد. در ادامه با فناورانه همراه باشید …

با ادامه خبر کارت گرافیک AMD Navi 48 XTX با چهار طرح مختلف برد دیده شد همراه باشید … حدس زده می شود که این پردازنده گرافیکی بخشی از سری Radeon RX 8800 یا RX 8700 باشد. برخلاف نسل های قبلی، AMD تصمیم گرفته است از طراحی چند تراشه ای برای این نسل استفاده نکند و در حال حاضر برنامه ای برای معرفی مدل های بالاتر ندارد. شایعات اولیه حاکی از آن است که مدل Navi 48 XTX دارای تراشه حافظه GDDR6 با سرعت 18 گیگابیت بر ثانیه است که احتمالاً توسط سامسونگ ساخته شده است.

علاوه‌بر‌این، بُردهای مختلفی که برای این GPU طراحی شده است، عبارت اند از:

  • 102-G28211
  • 102-G28501
  • 102-G28201
  • 102-C48701

کارت گرافیک AMD Navi 48 XTX با چهار طرح مختلف برد دیده شد

پردازنده‌های گرافیکی RDNA3 نسل فعلی از بردهای D702، D712 و D745 استفاده می‌کنند. اگرچه این نام‌ها فاقد اطلاعات خاصی هستند، اما اکنون مشخص شده است که حداقل دو نسخه از این کارت وجود دارد و یک برد جدید نیز معرفی شده است.

طبق گزارش ها، AMD در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل بعدی پردازنده های گرافیکی خود در سه ماهه چهارم سال 2024 است. پیش بینی می شود تراشه های Navi 48 و Navi 44 که در دسته های میان رده و پایین رده قرار می گیرند، تنها محصولات باشند. معرفی شده از این مجموعه در حالی که این پردازنده‌ها ممکن است نتوانند با همتایان پرچم‌دار خود در نسل آینده رقابت کنند، انتظار می‌رود قدرت پردازش گرافیکی قابل‌توجهی قابل مقایسه با برخی از مدل‌های رده بالای نسل کنونی را ارائه دهند، همه در محدوده قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر.

طبق شایعات اخیر، انتظار می‌رود عرضه کارت‌های گرافیک سری RX 8000 تا سه ماهه اول سال 2025 به تعویق بیفتد. گفته می‌شود تمرکز AMD در درجه اول بر روی مدل‌های میان‌رده و بالاتر این خانواده است و محصولات عمومی را هدف قرار داده است. دسته مصرف کننده با این حال، در اواخر سال 2024، AMD با رقابت قابل توجهی از سری RTX 5000 انویدیا روبرو خواهد شد، که پیش بینی می شود نسبت به سری RTX 4000 ارتقاء قابل توجهی داشته باشد و بر اساس فرآیند 3 نانومتری TSMC باشد.

سری RDNA3 و RDNA4 ای ام دی

کارت گرافیک AMD Navi 48 XTX با چهار طرح مختلف برد دیده شد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام