نصب بازی کنسول
اخبار سینما و تلویزیون

آرون سورکین در حال نوشتن دنباله ای برای فیلم شبکه اجتماعی است

آرون سورکین در حال نوشتن دنباله ای برای فیلم شبکه اجتماعی است : طبق به‌روزرسانی‌های اخیر در صنعت سینما و تلویزیون، آرون سورکین که به خاطر کارش در شبکه اجتماعی و محاکمه شیکاگو 7 شناخته می‌شود، برنامه‌های خود را برای دنباله‌ای بالقوه برای شبکه اجتماعی فاش کرده است. این پروژه آتی بر دخالت فیس بوک در رویدادهای 6 ژانویه 2021، زمانی که حامیان رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند، متمرکز خواهد شد. سورکین در پادکست The Town به نقش فیس بوک در این رویدادها اشاره کرد و نشان داد که پلتفرم رسانه اجتماعی ممکن است نقش مهمی در رویدادهایی داشته باشد که در آن روز رخ داد. در حالی که جزئیات فیلمنامه کمیاب است، سورکین قول داده است که پس از اکران فیلم همه چیز فاش خواهد شد. با فناورانه همراه باشید …

علاوه بر این، سورکین همچنین به تأثیر الگوریتم فیس بوک بر رفتار کاربر، به ویژه در ترویج محتوای تفرقه انگیز برای افزایش تعامل در پلت فرم اشاره کرد. او استفاده فیس‌بوک از ویژگی اسکرول بی‌نهایت را برای درگیر نگه‌داشتن کاربران با ارائه مداوم محتوایی که با علایقشان مطابقت دارد، درگیر نگه می‌دارد، حتی اگر این به معنای تقویت روایت‌های تفرقه‌انگیز باشد. به گفته سورکین، این استراتژی با هدف به حداکثر رساندن تعامل کاربر و گسترش دامنه دسترسی به شبکه اجتماعی است.

آرون سورکین علاقه خود را به ساخت دنباله شبکه اجتماعی در سال 2021 ابراز کرد و از تحولات فیسبوک به عنوان پس‌زمینه قانع‌کننده‌ای برای روایت نام برد. او به صراحت اعلام کرد که قسمت دوم تنها در صورتی به نتیجه می رسد که دیوید فینچر با کارگردانی آن موافقت کند. در پاسخ، فینچر در مصاحبه ای با The Guardian گفت و گو با سورکین را در مورد دنباله آن تایید کرد و چالش های مرتبط با چنین پروژه ای را برجسته کرد. جسی آیزنبرگ که نقش مارک زاکربرگ را در فیلم اصلی بازی کرد و نامزدی اسکار را برای بازی خود دریافت کرد، همچنین نسبت به اجرای مجدد نقش خود به عنوان مدیر عامل متا (فیسبوک سابق) ابراز اشتیاق کرده است. انتظار می رود پروژه آینده که قرار است توسط سورکین تولید شود، به عنوان یک جانشین معنوی به جای ادامه مستقیم شبکه اجتماعی عمل کند.

شبکه اجتماعی که در سال 2010 به کارگردانی دیوید فینچر منتشر شد، جسی آیزنبرگ را در نقش مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران فیس بوک بازی کرد. این فیلم تحسین منتقدان و موفقیت تجاری را به همراه داشت و کوئنتین تارانتینو حتی از آن به عنوان بهترین فیلم دهه 2010 یاد کرد. این شبکه اجتماعی ۲۲۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و هشت نامزدی جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. آرون سورکین در آن سال جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا