بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
رپورتاژ

چرا بیلبورد‌های سه بعدی بهترین راه برای جلب توجه دنیای واقعی هستند؟

با نمایش تصاویر سه بعدی، موفقیت برند خود را تضمین کنید. در دنیای ماشینی و دیجیتالی امروزی، جلب توجه افراد کار چندان ساده‌ای نیست. رقابت بین برند‌های مختلف نه تنها در کیفیت محصولات، بلکه در تبلیغات و جذب مشتری نیز دیده می‌شود. افزایش برند‌های مختلف در یک کسب و کار، رقابت را رفته رفته سخت‌تر نیز می‌کند.

در چنین شرایطی صاحبان کسب و کارها، به دنبال بهترین راهکار برای جلب توجه افراد در دنیای واقعی هستند. بیلبوردهای دیجیتال با ویژگی‌های منحصر به فرد به عنوان بهترین راهکار برای جلب توجه افراد به حساب می‌آیند.

نمایشگر‌های سه بعدی چگونه کار می‌کنند؟

تصاویر چاپ شده بر روی کاغذ و بنر‌ها در سطح شهر به عنوان تصاویر دو بعدی به حساب می‌آیند. ورود تلویزیون‌های سه بعدی به منازل، تحولی عظیم در صنعت لوازم خانگی ایجاد کرد. تصاویر سه بعدی فراتر از سطح ثابت تلویزیون هستند و می‌توان آن را احساس کرد. با پیشرفت علم تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا دیدن تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک‌های مخصوص میسر شود. دیدن این تصاویر با چشم غیر مسلح، جرقه استفاده از این ایده را در تبلیغات سطح شهر ایجاد کرد.

تابلو ال ای دی سه بعدی با ابعاد بزرگ خود در واقع همان ساز و کار تلویزیون‌های سه بعدی خانگی را دارند. مهم‌ترین وجه تمایز این تصاویر با تصاویر سه بعدی در عمق تصویر است. خطای دید نیز یکی از دلایل مهمی است که به سه بعدی دیده شدن تصاویر در این نمایشگر‌ها کمک می‌کند. نمایشگر‌ها سه بعدی به طور مجزا برای چشم سمت راست و چپ تصاویر جداگانه‌ای پخش می‌کنند. در ذهن هر دو این تصاویر کنار هم قرار می‌گیرند و این موضوع باعث سه بعدی دیده شدن تصاویر نهایی می‌شود. از این قابلیت ویژه نمایشگر‌های سه بعدی می‌توان برای تبلیغات در سطح شهر نیز استفاده کرد.

تلویزیون سه بعدی چرا جذاب است؟

خلاقیت در تبلیغات حرف اول را می‌زند. افراد تمایل دارند که از برند‌هایی نام آشنا خرید کنند. شما نیز می‌توانید از قابلیت‌های منحصر به فرد تلویزیون‌های سه بعدی در راستای افزایش آمار مخاطبان خود بهره ببرید. جذابیت تلویزیون سه بعدی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که آن را از سایر روش‌های تبلیغاتی فضای باز متمایز می‌کند. این نمایشگر‌های سه بعدی بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند. افراد بدون نیاز به عینک یا تجهیزات خاصی می‌توانند در بین تصاویر این نمایشگر‌ها غرق شوند.

نمایشگر‌های سه بعدی، پا را فراتر از سطح صاف نمایشگر می‌گذارند و مخاطب احساس نزدیکی هرچه بیشتر با محتوای تبلیغاتی می‌کند. از دلایل جذابیت تلویزیون سه بعدی در تبلیغات و بازاریابی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پویایی محتوا؛ بخش جدایی ناپذیر نمایشگر‌های سه بعدی

در تبلیغات، تکراری بودن ایده اصلی در نهایت آن را محکوم به شکست می‌کند. تنوع داشتن در این شرایط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ورود بیلبورد‌های دیجیتال به عرصه تبلیغات شهری، امکان پخش محتوای‌های متنوع را در ساعات مختلف روز را فراهم می‌کند. نمایشگر‌های سه بعدی نوعی ویژه از تلویزیون‌های شهری به حساب می‌آیند؛ که قابلیت پخش محتوای سه بعدی را نیز دارند.

پویایی این نوع بیلبورد‌ها در ورود این روش بازاریابی به چرخه تکراری شدن تبلیغ جلوگیری می‌کند. روند تبلیغ در این نمایشگر‌ها حتی با گذر چندین ماه نیز رشد صعودی آمار مخاطبان را به همراه دارد. ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر‌ها توجه افراد را به خود جلب می‌کند. این در صورتی است که جذابیت بنرهای تبلیغاتی ثابت و چاپ شده تنها محدود به چند روز اول می‌شود.

کیفیت بالای نمایشگر و تولید بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

با پیشرفت علم و تکنولوژی، نسل جدیدی از نمایشگر‌ها پا به عرصه تبلیغات و بازاریابی گذاشتند. تبلیغات با نمایشگر‌های سه بعدی را می‌توان به عنوان پیشتاز جدید بازاریابی و برندینگ در سطح جهانی به حساب آورد. صفحه نمایش تلویزیون‌های سه بعدی کیفیت بالایی دارند. همین موضوع سبب می‌شود تا برای سالیان طولانی بتوان از این نمایشگر‌ها برای تبلیغ در سطح شهر و در فضای باز استفاده کرد. ابعاد بزرگ این تلویزیون‌ها نیز باعث جلب توجه عده زیادی از افراد می‌شود. در نهایت می‌توان افزایش آمار مخاطبان و فروش را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کرد.

تجربه ای جدید از تماشای تبلیغ در سطح شهر

همواره تجربیات جدید برای اولین بار جذابیت خاصی برای افراد دارد. با نمایشگر‌های سه بعدی نیز می‌توان تجربه تماشای فیلم‌های سه بعدی را در میادین شهر برای مخاطبان ایجاد کرد. تا به امروز افراد این تصور را داشتند که برای دیدن تصاویر سه بعدی مجبور به رفتن به سینما و پرداخت هزینه‌های چند برابری سینما‌های عادی هستند. استفاده از نمایشگر‌های سه بعدی در سطح شهر، تجربه تماشای رایگان محتواهای سه بعدی را برای افراد فراهم می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که افراد زیادی به تماشای تبلیغ تا انتهای آن تمایل نشان بدهند.

تابلو ال ای دی سه بعدی

بیلبورد 3 بعدی در کجاها موثر است؟

استفاده از بیلبورد‌های سه بعدی در اوایل تولید این نمایشگر‌ها محدود به چند سینما در سطح جهان بود. با گذر زمان و تولید انبوه این تلویزیون‌ها، استفاده از آن‌ها برای تبلیغ نیز مرسوم شد. نصب این نمایشگر‌ها در نزدیکی مراکز خرید تردد افراد را در این محل افزایش می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که رفت و آمد به مراکز خرید نیز افزایش یابد.

در داخل پاساژ‌ها نیز می‌توان این نمایشگر‌ها را نصب کرد. نمایشگر‌های سه بعدی نه تنها در مراکز خرید بلکه در شهر بازی‌ها نیز کاربرد دارند. ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون‌های سه بعدی کاربرد آن‌ها را در محل‌های مختلف برای تبلیغ، افزایش داده است.

تلویزیون شهری سه بعدی

بیلبورد سه بعدی چقدر در بازاریابی و فروش موثر است؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که که استفاده از بیلبورد‌های سه بعدی چقدر می‌تواند در بازاریابی موثر باشد. برای پاسخ به این سوال باید فاکتور‌های مختلف بازاریابی و فروش موثر را در نظر گرفت. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر مربوط به تعداد بازدید از تبلیغ است. تعداد بازدید از تبلیغ به طور مستقیم با آمار مشتریان و فروش ارتباط دارد. در مقایسه بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، استفاده از بیلبورد سه بعدی بیشترین آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می‌دهد.

کیفیت این نمایشگرها نیز فاکتور مهمی در میزان تاثیر گذاری تبلیغ بر روی مخاطبان است. برای دستیابی به با کیفیت‌ترین نمایشگرهای سه بعدی می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه در تولید و فروش انواع تلویزیون‎های شهری و نمایشگرهای دیجیتال مشغول به فعالیت است. نمایشگرهای این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و منطبق بر آخرین تغییرات روز دنیا تولید می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام