بزودی جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد...

شرکت می کنم.
نصب بازی کنسول
رپورتاژ

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای نگارش و انجام پایان نامه مقطع ارشد و دکتری

در سال‌های اخیر، ابزارهای هوش مصنوعی (AI) وارد عرصه زندگی روزمره ما شده و با توجه به دانش بالایی که در مورد این موارد در سرورهای این ابزارها سیو شده است به سهولت قادر به  تجزیه و تحلیل و همچنین بررسی داده های شما در این رابطه هستند. به صورت کلی این ابزارها علاوه بر قابلیت‌های عمومی خود در صورت شناخت و کار با آنها به آسانی قابلیت استفاده از  آنها برای نوشتن و نگارش انواع پایان نامه ارشد و دکترا وجود دارد. به صورت کلی در صورت استفاده از این ابزارها نیازی به جمع‌آوری دیتا و یا سایر موارد نبوده و کاربران مختلف برای دسترسی به امور خود به آسانی می توانند تنها با طرح موضوع کار را به وی سپرده تا آن را برای شما انجام دهند. این موارد به شما کمک خواهد کرد تا کار خود را با کیفیت بالا و همچنین با دقت زیاد انجام داده و همچنین در سریعترین زمان ممکن این کار را به نتیجه برسانید.برای اطلاعات بیشتر به سایت استاد پژوهش مراحعه بفرمائید .

از هوش مصنوعی برای چه مواردی در پایان نامه می‌توان استفاده کرد؟

هوش مصنوعی (AI) در طول یک سال اخیر و بعد از عمومی سازی آن به شدت پیشرفته شده و روز به روز به قابلیت‌های آن در عرصه های مختلف افزوده می‌شود. یکی از این موارد در این رابطه استفاده از هوش مصنوعی در نگارش پایان نامه  در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توان از هوش مصنوعی برای ارتقای فرایند نگارش پایان‌نامه استفاده کرد. هوش مصنوعی با توجه به قابلیتهای زیادی که دارد به سهولت قادر به استفاده و کمک به دانشجویان برای امورات مختلفی همچون پیدا کردن انواع داده، تغییر متن، بررسی رفرنس و سایر موارد را دارد. کاربر همچنین می تواند انواع داده ها را با استفاده از این ابزار به صورت کامل تجزیه و تحلیل کرده و دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های تجزیه و تحلیل داده مانند اس پی اسس و غیره نداشته باشد. یکی مزایا مهم در این ابزارها این است که کار انجام شده معمولا بدون خطا بوده و افراد مختلف برای استفاده از این موارد نیازی به تخصص در استفاده از هوش مصنوعی ندارند.

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی نگارش پایان نامه ارشد و دکترا

بعد از معرفی هوش مصنوعی اولیه توسط شرکت open ai ابزارهای بسیار متعددی در این رابطه وارد بازار این حوزه شده که هر کدام از این محصولات هوش مصنوعی برای انجام برخی از کارها تربیت شده و در نهایت کار مورد نظر را با دقت بسیار بالا انجام خواهند داد. این موارد به کاربر امکان خواهد داد که کار خود را با دقت بسیار زیادی انجام دهد. برای نوشتن یک پایان نامه فرد باید کارهای مختلفی را انجام دهد که هر کدام از این موارد را یک هوش میتواند برای فرد انجام دهد. در ادامه به بررسی این موارد به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

پیدا کردن موضوع:

پیدا کردن موضوع پایان نامه یکی از سخت ترین مراحل انجام پایان نامه است به صورت کلی این مورد سبب خواهد شد که جهت و شرایط تحقیق و همچنین نوع نوشتن ما به صورت کامل متحول شده و تغییر نماید. برای این کار و در صورتی که به هر دلیلی قادر به  پیدا کردن موضوع مورد نظر نیستید می‌توانید از ابزارهای مختلفی که در ادامه معرفی میکنیم استفاده نمایید.

1- CHAT GPT

یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند برای برای انجام کارهای مختلف منجمله انتخاب موضوع پایان نامه از ان استفاده نمایید. این ابزار به صورت کلی در موارد مختلفی آموزش دیده و تنها با صحبت کردن با وی به سهولت قادر به پیشنهاد موضوعات مختلف به شما خواهد بود. Chat GPT می تواند منبع ارزشمندی برای دانشجویانی باشد که به دنبال کمک برای یافتن موضوع پایان نامه یا نوشتن آن هستند. این موارد به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب موضوع براساس میزان منابع انجام شده و در نهایت کار شما با کیفیت بالا به نتیجه برسد.

2- سودورایت:

این ابزار یک محصول کاربردی هوش مصنوعی است که کاربران مختلف با توجه به نیاز کار خود به سهول قادر به استفاده از آن خواهند بود. این ابزار با توجه به نحوه کارایی خود برای کارهای مختلفی همچون انتخاب موضوع نگارش پایان نامه  غیره به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- Jasper

 Jasper یک ابزار نویسندگی مبتنی بر هوش مصنوعی دیگر است که می تواند به شما در تولید محتوای متنی و همچنین کار با ابزارهای دیگر کمک نماید. همچنین قادر است برای نوشتن انواع مختلف محتوا از جمله مقالات، پست های وبلاگ و حتی پایان نامه استفاده شود.

ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن پروپوزال

نوشتن پروپوزال یکی از موارد مهمی است که دانشجویان در مقطع ارشد و دکترا باید بدان توجه نمایند. نوشتن یک پروپوزال خود به شما کمک خواهد کرد تا در سریعترین زمان ممکن کار نوشتن پایان نامه را شروع کرده و در نهایت قادر خواهید بود برای موارد دیگر اقدام نمایید. یکی از بهترین ابزارها هوش مصنوعی برای این کار Proposify است. این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا پروپزال خود را براساس شرایط معینه و در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

هوش مصنوعی برای جمع آوری دیتا:

جمع‌آوری دیتا برای انجام کارهای مهم در نوشتن و نگارش انواع پایان نامه است. امروزه برای این کار میتوان از هوشهای مصنوعی استفاده کرد. یکی از این ابزار هوش مصنوعی جیمینی گوگل است.  این مورد مال شرکت آلفا گوگل بوده و افراد متعدد برای انجام کارهای مورد نظر از آن استفاده میکنند. این سایت بر روی دیتای بسیار بزرگی اموزش دیده و به راحت می تواند منابع متعددی برای جمع آوری دیتا در زبانهای مختلف و از منابع متعدد را برای شما پیدا نماید. شما میتوانید با استفاده از این ابزار به سهولت دیتای مورد نظر برای نوشتن پایان نامه را پیدا نمایید.

 هوش مصنوعی برای نوشتن پایان نامه

برای انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد نیز ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از آنها هوش مصنوعی کلاود است. این ابزار توسط شرکت آنتروپیک توسعه داده شده و افراد متفاوت برای انجام کارهای متفاوت می‌توانند از این ابزار استفاده نمایند. یکی از این موارد نوشتن پایان نامه است. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا در زمان کمی و به سهولت قادر به انجام امورات شما باشد. این ابزار برای نوشتن به زبان فارسی بسیار کامل بوده و در حین نوشتن دیتای حرفه‌ای و به صورت کامل را برای شما نگارش خواهد کرد.

هوش مصنوعی برای ویراستاری و نگارش پایان نامه :

یکی از آخرین مراحل در نوشتن یک پایان نامه نگارش آن است. این ابزار با توجه به کاربر زیادی که دارد به سهولت قادر است برای طیف وسیعی از کارهای شما مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از این ابزارها  ابزار پراملی است که با استفاده از آن به آسانی می توانید تمامی غلط های املایی و مشکلات محتوایی موجود در داخل یک  مت را به شما نمایش داده و در صورت نیاز به صورت کاملا اتوماتیک برای شما نمایش دهد. این موارد به شما امکان خواهد داد تا سریعترین زمان ممکن کار مورد نظر برای شما انجام شده و در نتیجه نیازی به صرفه زمان زیاد برای این مورد نداشته باشید. در صورت نیز همچنین میتوانید از ابزارهای دیگر موجود در اینترنت همچون Turnitin نیز استفاده نمایید که به شما در تشخیص سرقت ادبی از مقالات متعدد کمک خواهد کرد. در نهایت برای این موارد بهترین کار این است که بعد از بررسی توسط هوش مصنوعی آن را مجددا مورد بررسی قرار دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات و نظرات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مرتبط را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ثبت نظرات سیاسی,عقیدتی و دینی اکیدا بپرهیزید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دکمه بازگشت به بالا
به تلگرام ما بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه ارز ها باخبر شوید.
کانال تلگرام
گروه تلگرام
به تلگرام فناورانه بپیوندید و از جدیدترین اخبارها , ایردراپ های ارز دیجیتال, کدهای تخفیف , کدهای مورس و دریافت سکه رمز ارزها باخبر شوید.
گروه تلگرام
کانال تلگرام